Kan alleen maar denken...als het maar goed is........

Hoi meiden,

Ik ben liselore en moeder van een jongen en een meid en zwanger van nummer 3, ben hier heel blij mee en tot nu toe gaat alles goed.

morgen heb ik mijn 20 weken echo en ik ben echt op van de zenuwen.

Twee jaar geleden, toen ik zwanger was van mijn meisje, overleed het dochtertje van mijn vriendin. (5weken oud) en nu overleed het zoontje van mij andere vriendin. (28 weken zwanger)

Ik heb over dit kindje steeds een goed gevoel gehad, maar nu ik morgen het kan zien ben ik echt panisch....
kan het woordje...stel dat... niet meer uit mijn hoofd krijgen.

wou dat het morgensvond was en lekker op de bank hing hahahaa...
nou voor ieder die dit leest duim maar voor me.......moest het ff van mij afschrijven.

Hey!

Ik mag ook morgen voor de 20-wekenecho van mn 2de en ben ook redelijk zenuwachtig.
Helemaal omdat mn man niet meekan, dit maakt het extra spannend. Mijn moeder gaat gelukkig mee. Maar ben wel bang dat er iets mis is, vooral omdat ik het dan niet met mn man kan delen, die komt helaas pas eind van de week weer thuis.

We zullen zien. De kans dat het goed is is toch het allergrootst!

Succes morgen en laat je het even weten (ik mag gelukkig om 9.00u al dus hoef morgen niet zo lang te wachten!)

Liefs

Heeey,

wat vervelend zeg.... Hopelijk heb je de echo vandaag in de ochtend of heb je m vanavond pas? Sterkte en hopelijk kunnen genieten van de echo uiteindelijk!

Herken het wel, heb een goed gevoel over deze zwangerschap maar heb toch een bang gevoel in mn achterhoofd: stel dat er iets niet goed.... Wij hebben de echo vrijdag: spannend!

Groetjes Janneke

Hoi meiden,

heb hem gehad....en helemaal goed. alles zag er super uit en hij bewoog lekker.
Konden zien dat het een jongetje was, daar was ook niet meer omheen te draaien, dus na een jongen en meid nu weer een jongen.....ben zo blij.

mieke zag dat bij jou ook alles goed was, top meid.  en jannie, dan kan het bij jou ook niet stuk, de echte zenuwen zijn pas weg als je hem gehad heb,  en helaas kan ik niets zeggen wat je zenuwen weghaalt, maar ik weet zeker dat je vrijdag met een heel blij gevoel 's avonds aan de koffie zit hahahaha

succes meiden. en voor ieder die nog gaat, wat is het weer een geweldig gevoel.

Terug
Bovenaan