kan baby nog draaien bij 33 weken zwangerschap???

hoi hoi,

Ons kereltje ligt al een paar weken netjes met zijn koppie naar beneden. Als hij de hik heeft voel ik dat ook rechtsonderin mijn buik, maar nu voel ik het in één keer iets boven mijn navel, zou hij gedraaid zijn? Kan dat nog? Het is mijn 3e zwangerschap. Hij was gisteren wel erg druk.

Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het nog een beetje vol? Met mij gaat het prima, merk wel dat het wat zwaarder wordt, slapen gaat slechter, steeds plassen en last van maagzuur, maar verder gaat het prima! Ik kan er nu wel echt van genieten (het is waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap, met 3 kinderen is ons compleet ):-.

Groetjes

heyehy

ik ben nu ruim 34 weken zwanger en onze kleine meid draait nog steeds alle kanten op.
ze heeft er blijkbaar de ruimte nog voor hahaha.

hier gaat het heel erg goed. deze zwangerschap vind ik beter gaan dan mn 1e zwangerschap.
ervaar het niet als zwaar, mn buik zit niet in de weg (behalve met slapen, wat zal ik blij zijn als ik weer heerlijk op mn buik kan slapen hahaha)
heb wel veel harde buiken, met bijna alles wat i kdoe.
maar luister goed naar mn lichaam en dan gaat t wel.

nou meiden, de laatste loodjes, voordat we onze kids in onze armen hebben :D
ik kan niet wachten hahaha

liefs, do

heyehy

ik ben nu ruim 34 weken zwanger en onze kleine meid draait nog steeds alle kanten op.
ze heeft er blijkbaar de ruimte nog voor hahaha.

hier gaat het heel erg goed. deze zwangerschap vind ik beter gaan dan mn 1e zwangerschap.
ervaar het niet als zwaar, mn buik zit niet in de weg (behalve met slapen, wat zal ik blij zijn als ik weer heerlijk op mn buik kan slapen hahaha)
heb wel veel harde buiken, met bijna alles wat i kdoe.
maar luister goed naar mn lichaam en dan gaat t wel.

nou meiden, de laatste loodjes, voordat we onze kids in onze armen hebben :D
ik kan niet wachten hahaha

liefs, do

mijn kleine is druk, ligt met koppie naar beneden maar ene keer ligt haar rug links, dan weer rechts of juist achter de navel. Dus alleen haar koppie blijft redelijk op de plek.

onderhand begint ze goed hoog te trappen pfoei
vermoeidheid is laatste dagen erger en beetje grieperig wat ik nog steeds na 33weken zwaar vind.

nog 2 dienstjes en dan verlof, is ook wel nodig denk ik. ze neemt alle energie van mij af met haar gestuiter

hey hoi!

vlgs mij heeft je kindje tot t einde nog de tijd om goed te draaien ed. bij een eerste zwangerschap moet hij/zij al redelijk op tijd goed gaan liggen, maar bij volgende zwangerschappen hoeft dat niet heb ik laatst op voorlichting gehoord.

ik ben nu 31 weken zwanger en weet eigenlijk niet of ze nou met t hoofdje boven of beneden ligt. ze ligt wel heel erg aan de rechterkant van mn buik, en zelfs mijn zij steekt af en toe een heel end uit!

nou geniet nog lekker ff van je zwangerschap!!

liefs

Het ligt eraan hoe groot het kindje is en hoeveel vruchtwater je hebt...maar meestal kunnen ze uit zichzelf nog draaien rond deze zwangerschapsduur...

Wij hebben een dwarsligger, dus niet met het kontje naar beneden maar met de hele rug, hij is aan de grote kant maar ik heb nog plenty vruchtwater...
3 mei weer op controle en 19 mei weer een groei-echo....

Liefs randy

Het ligt eraan hoe groot het kindje is en hoeveel vruchtwater je hebt...maar meestal kunnen ze uit zichzelf nog draaien rond deze zwangerschapsduur...

Wij hebben een dwarsligger, dus niet met het kontje naar beneden maar met de hele rug, hij is aan de grote kant maar ik heb nog plenty vruchtwater...
3 mei weer op controle en 19 mei weer een groei-echo....

Liefs randy

hoi,
dat ligt eraan of het hoofdje vast ligt dan kunnen ze geen kant meer op.
me zoontje lag al heel snel vast.maar ik werd er niet vrolijk van,leek elke keer of er iets tussen me benen lag.met fietsen en zitten voelde je het.
hier is het ook een drukte,lijkt wel of het nooit slaapt.volgens mij zwemt het nog alle kanten op.
begin ook slechter te slapen.s´middags ook moe.
gr marjan

Terug
Bovenaan