kan bijna niet meer wachten...

A

Anoniem

Guest
Na een negatieve test zondag hebben manlief en ik besloten om vrijdag opnieuw te testen, kan bijna niet meer wachten.......
Wel nog steeds pijnlijke tepels en af en toe steekjes in de onderbuik en sinds gisteren lage rugpijn en gevoelige bovenbenen. Tja kan twee kanten op he?
Wist ik maar precies hoe m'n cyclus is, zou vast een stuk makkelijker zijn en rustiger in m'n hoofd.
Moest even m'n verhaal kwijt ( ei kwijt klinkt hier zo raar...)

liefs Geetje

Hoi Geetje,

spannend zeg, ik hoop voor je dat het raak is.
Hoe lang ben je nu bezig als ik vragen mag?!

Ikzelf hhop vridag niet ongesteld te worden.
ik heb zelf wel een beetje het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar durf het eigenlijk niet te denken omdat ik bang ben voor een teleurstelling.

Nou, heel veel succes en ik zal voor je duimen

liefs, Mejon 24 jaar (ronde 5, 1ste kindje)

Hoi Geetje,
ik herken veel in je verhaal. Ben zelf onregelmatig ongesteld. Kortste cyclus 37 dagen en de langste 45. Zit op dit moment op dag 33 en nog geen ongi te zien .
Wel steeds een raar gevoel in mijn buik. Gevoelsmatig zou het wel eens raak kunnen zijn, maar ja... je weet het niet he. Da's zo balen.
Ook ik heb afgelopen weeken (zaterdag) getest. Natuurlijk weer veel te vroeg!!!!
Dus nu weer afwachten. Ik heb zo de neiging om een test te pakken en deze toch te doen. Maar tis beter van niet.
Gelukkig ben ik morgen en overmorgen de hele dag druk bezig, dus geen tijd om te denken of te testen en dan is het alweer zaterdag. Als het lukt probeer ik het nog langer uit te houden....
Ik hoop voor je dat jij het ook nog een beetje volhoud.
Groetjes V.

Hoi Geetje,
ik herken veel in je verhaal. Ben zelf onregelmatig ongesteld. Kortste cyclus 37 dagen en de langste 45. Zit op dit moment op dag 33 en nog geen ongi te zien .
Wel steeds een raar gevoel in mijn buik. Gevoelsmatig zou het wel eens raak kunnen zijn, maar ja... je weet het niet he. Da's zo balen.
Ook ik heb afgelopen weeken (zaterdag) getest. Natuurlijk weer veel te vroeg!!!!
Dus nu weer afwachten. Ik heb zo de neiging om een test te pakken en deze toch te doen. Maar tis beter van niet.
Gelukkig ben ik morgen en overmorgen de hele dag druk bezig, dus geen tijd om te denken of te testen en dan is het alweer zaterdag. Als het lukt probeer ik het nog langer uit te houden....
Ik hoop voor je dat jij het ook nog een beetje volhoud.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan