Kan bijna niet wachten

Denk dat jullie soms ook wel van die dagen hebben dat je bijna niet meer kan wachten om je kleine wondertje vast te mogen houden....??

ik heb het vandaag weer eens,weet mag niet klagen met een goede zwangerschap.en moet echt genieten want is de laatste keer....maar toch...van mij mag het 10 weken verder zijn,misschien komt ook wel dat de jongste nog geen 16 mnd is en ik 10 mnd bv hebt gegeven.en toen weer zwanger werd,verlang soms weer zo om mn lijf helemaal voor mezelf te hebben,toch zal dat zeker nog een jaar duren want ondanks dat wil in weer minstens 10 mnd bv gaan geven.soms voel ik mezelf schuldig om die gedachten en denk dan:je moet niet zo zeuren er zijn zoveel vrouwen die graag een kindje willen en niet kunnen krijgen,of waar het allemaal niet zo soepel loopt met zwanger zijn enzo...dan schaam ik me best wel.maar vind gewoon erg vemoeiend worden,ook omdat we best veel tobben met de gezondheid van ons zoontje van 16 mnd,(word gelukkig wel wat aangedaan binnenkort)
verder ben ik zoooo benieuwd hoe onze zoon eruit ziet wi gewoon knuffelen en gaan genieten van de lente....want zeg nou zelf van het weer knap je toch ook niet echt op??

sorry voor de klaagzang,moest even kwijt

liefs jootje

maakt niet uit joh
ik snap jou evengoed

juist omdat het niet soepel loop verlang ik er zo naar om mijn lichaam weer terug te hebben, geen bv voor mij hoor, ik wil mijn lijf

ik wil ook zo graag onze dochter zien, in mijn armen houden, daar is al deze rotellende voor en ik wil die beloning nu wel eens

momenteel zit ik er helemaal doorheen omdat het gewoon niet meer ophoudt.
daarom heb ik deze gevoelens juist des te meer

Ik ben ook wel benieuwd en al helemaal omdat we niet weten wat t wordt. Het is niet zo dat we nu zeggen we willen t alsnog weten maar we worden wel nieuwsgierig. Verder gaat t met mijn prima op zich, heb weinig tot geen klachten gelukkig, als ik me maar rustig houd en das niet altijd even makkelijk haha.

Veel sterkte voor de dames die het gebruiken kunnen.

xx

Pfff, je bent zeker weten niet de enige. Ik heb ook van die momenten dat ik echt zo erg verlang naar de kleine en gewoon alleen maar kan zeuren om de meest kleine klachten.. Dan zit ik weer stilletjes te huilen om niks, eigenlijk best wel zielig, haha!

Jootje, komt allemaal wel goed, je weet het zelf ;-)
Sterkte!!

X Samantha

Hier word het verlangen ook steeds meer hoor! Maar ik probeer ook nog te genieten want zoals we er nu tegenaan kijken is dit onze laatste. En gelukkig gaat momenteel alles weer goed! Tuurlijk heb ik wel kwaaltjes, heb nu al enorme enkels en pas mn laarzen bijna niet meer (word leuk in de winter op slippers hihi), ook het maagzuur word meer en vooral 's avonds ben ik erg benauwd. En ook ik heb momenten dat ik me en gestrande walvis voel en dat ik niks meer pas en dat ik huil om alles en eigenlijk om niks haha. Heerlijk hoor die hormonen! Van mij mag het over een week of 5 wel zover zijn. Dan ben ik 37 weken en dan vind ik het wel mooi geweest haha. Ook ik ga fv geven, bv wou niet bij mn dochter en ik wil mn lijf weer terug haha.

De laatste loodjes komen in zicht dames!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan