kan clomid je cyclus en menstruatie veranderen????

Hallo allemaal,

het loopt allemaal heel raar afgelopen maanden. Zoals sommigen nog wel weten heb ik in juni een posi test gehad. bij 5 wk helaas in een MK geëindigd. wel die "ongi" minder als anders, vreemd genoeg wel langer (8 dgn). die maand uiteraard geen clomid geslikt. na 30 dgn weer ongi (normale cyclus 27 dgn) die ongi was wat heftiger als anders.

Nu was mijn NOD gisteren op 13-8. afgelopen vrijdag komen de RD's al om de hoek kijken!! heeft me afgelopen dagen behoorlijk pijn gedaan qua krampen en ik heb nog nooit zoveel stolsels gezien (sorry) geloof ik. nog steeds loopt het door, terwijl normaal maar 1e 2 dagen best veel daarna 2 á 3 dagen bijna niks meer.

Weet iemand of dit door de clomid kan ontstaan, en ben eigenlijk benieuwd of iemand mij kan helpen met tellen voor mijn nieuwe cyclus. eerst 27 dan 30 dan 24. pfff

Sorry voor lange verhaal, maar hoop dat toch iemand dit herkend en mij een reactie kan geven. Mocht iemand tips hebben tegen de bijwerkingen van clomid dan ook graag. heb maar 50 mg maar heb afgelopen nacht en vandaag wel 30 opvliegers gehad denk ik!

Alvast bedankt voor jullie reacties

Liefs Sylvia

Hi Syvia,

Bij mij was er voorheen geen peil op te trekken, qua menstruatie, maar sinds de Clomid wel regelmatig. Jij hebt natuurlijk de ene maand wel en de andere maand geen Clomid geslikt, dus is het ff onduidelijk. Ik denk dat Clomid wel degelijk de duur van de cyclus kan beinvloeden, maar ja zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet...

Ik dacht namelijk dat je voordat je Clomid gebruikte geen goede cyclus had en nu ws wel, dus kan het goed zijn dat die langer of korter is dan je gewend bent toch????

Hahahaha nu ben je nog niks wijzer denk ik....

lfs Mickey

Hoi Micky,

bedankt voor je antwoord. bij de meeste hoor je idd dat de cyclus niet op orde is en daarom aan de clomid gezet worden.

Bij mij is het helemaal tegenstrijdig. mijn cyclus was keurig 27 dgn. alleen uit bloedprikken bleek er geen eisprong te zijn, vandaar de clomid.

heb beetje idee dat het sinds zw/mk op zijn kont ligt, maar voel me nu ook zo bluuug heb nu hele andere klachten als voorgaande maanden met clomid.

misschien niet veel opgeschoten met je reactie, maar ben er wel blij mee,

Liefs Sylvia

Hoi Syllie,

Is dit de eerste keer dat je ongi word door de clomid??? Ik begin morgen met mijn ik geloof 11e kuur denk ik en mijn ervaring met de ongi door de clomid is dat deze zeer pijnlijk is. Ik vind het nog erger dan wanneer de ongi is opgewekt dmv provera.

Succes ermee, ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt.

Groetjes

Hoi Sylvia,

Ik gebruik nu sinds enkele  maanden ook clomid 50 mg en  herken ook wel dat mijn menstruatie veel pijnlijker is dan voorheen. Nou moet ik wel zeggen dat clomid gebruik omdat ik anders (bijna) helemaal niet meer ongesteld wordt, dus dan is het al gauw pijnlijker.
Wel heb ik iedere cyclus sterk wisselde 'klachten' van clomid, ene keer zeer emotioneel, andere keer vreetbuien enz. niet echt leuk en dit is nog naar de lichte doseringen. Heb jij daar ook last van?

Groetjes,

Amber

Hoi Sylvia,

Wat je allemaal omschrijft, dat ken ik helemaal!
De pijn tijdens je menstruatie is vele malen erger, poeh vooral die krampen en zeker ook bloedstolsels en ook de opvliegers horen er bij.
Ik heb soms echt medelijden met mijn mannetje, want ik kan echt kwaad worden om niks. Lijkt wel of je hele hormoonhuishouding door de war is.en..........emotioneel jeeeeeeeeeee!!!!
Maar...het is voor een goed doel denk ik dan maar en die gedachte sterkt mij enorm, en het doet daarbij ook goed zijn werk, want mijn cyclus is nu tenminste regelmatig.

Heel veel succes meid en dat je gauw weer een positieve test in je handen mag houden!

Groet,
Famke

Hey meiden ik gebruik 50mg clomid, maar bij mij is juist omgekeerd ik had gister bruin bij afvegen dacht even het zet niet door nu vanmorgen wel doorgezet alleen heb geen pijn meer   terwijl ik normaal altijd krom lag ket paracetamol 500 , ben ooverigens wel vreselijk moe en heeeel erg duizelig , hoop met jullie mee op een snelle positieve  test ! xx esmeralda

Terug
Bovenaan