kan clomid je temperatuur en ongi beinvloeden?

Hai,

Ik heb deze maand voor het eerst Clomid gebruikt om een beetje regelmaat in mijn cyclussen te krijgen. Nu zit ik op dag 14 na mijn eisprong.

Ik heb maanden getemperatuurd maar dat doe ik nu eigenlijk alleen nog maar rond mijn eisprong om te kijken of ie geweest is en rond mijn NOD want normaal gaat mijn temperatuur altijd op de dag van mijn 1ste ongi dag omlaag.

De titel zegt het al. Ik vraag me af of Clomid je temperatuur en je ongi kan beinvloeden? Ik heb nu al voor de vierde dag een beetje rood bloedverlies. Vooral 's morgens als ik net uit bed kom en dan naar de wc ga is het echt rood. Dan doe ik een maandverband in waar vervolgens de rest van de dag niks meer in zit afgezien van een beetje rood bij het afvegen op de wc.

Maar mijn temperatuur is wel hoog. Deze maand was mijn temperatuur een paar dagen voor mijn ei 36.3 en 36,4 en na mijn ei 36,7 en 36,8. Dat is netjes.

Nu rond mijn NOD is het al 5 dagen achter elkaar 36,7 ook vanmorgen. Normaal is mijn luteale fase maar 11 dagen en nu zit ik al op dag 14.

Dus......ben ik nu ongi geworden omdat ik toch wel echt rood bloed verlies ondanks mijn hoge temperatuur? Of gaat ook met Clomid je temperatuur gewoon omlaag op het moment dat je ongi wordt?

Ik weet het niet meer, zit in ronde 20 inmiddels en dan zou je verwachten dat je je lichaam wel een beetje kent, wie heeft raad en kan me helpen omdat ik anders weer met de volgende ronde Clomid moet beginnen?

Veel liefs
Nataly

Hallo Nataly,

Ik weet echt niet of temperatuur beinvloedt kan worden door de clomid.
Ik heb inmiddels 5 jaar geleden 3 mnd getemperatuurd en toen heb ik die thermometer snel weg gegooid, want dat is bij mij met mijn PCO onbegonnen werk.

Je zegt dat je bloed verliest... in ons ziekenhuis zeggen ze helder rood bloedverlies is menstruatie. Ook al is dat maar een beetje.
Als je twijfelt zou ik gewoon het ziekenhuis bellen. Daar zitten mensen die er heel veel van af weten zullen we maar zeggen.

Tja.... en na 20 mnd denk je je lichaam te kennen... Nou... Ik zelf, maar ook vele andere hier weten als geen ander dat het vrouwelijk lichaam iets heel raars is en dat het je vreselijk voor de gek kan houden....
Ik durf niet meer op mijn lijf te vertrouwen in elk geval....

Heel veel succes met alles.

Grtjs,
mama Peet

Terug
Bovenaan