kan dat nou echt?? of echt niet??

A

Anoniem

Guest
Hee allemaal

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel weten werd ik afgelopen maand 5 dagen te vroeg ongesteld. Nu vond ik dat al heel raar want dat heb ik noooooooit. Maar nu alles weer rustig is, heb ik nog steeds last van steken in mijn buik, chagarijnig, moe, hoofdpijn........ Ik vraag me dus eigenlijk toch af:
Kan je nou wel of niet ongesteld worden als je zwanger bent????
Dit is geloof ik de eerste maand dat ik geen test heb gedaan en nu twijfel ik dus toch....(stom waarschijnlijk, maar kan er niks aan doen)
Heeft het zin om toch nog een test te doen??

Lieve allemaal, dankjulliewel alvast!!!
Kus Annet

Sterker nog Annet, mijn collegaatje is eerst nog 4 maanden (!!) gewoon ongesteld geworden voor ze er pas achter kwam dat ze zwanger was.
Ze is een fanatieke sportster en viel opeens tijdens een toernooi tennis flauw. Toen kwam ze er pas achter dat ze zwanger was en later bleek dus al 4 maanden.

Alles kan dus zie je maar.

Gooi die test er nou maar tegenaan.... je maakt jezelf alleen maar gek als je het niet doet. Eén test meer of minder maakt nou ook niet meer uit.

Succes!!!

TeHa

Wauw Teha

Ik had echt van alles verwacht, maar jij bent wel heel positief!!!
Nou, ik ga er denk ik morgen dan maar even een kopen. Ik weet niet goed wat ik moet denken en ga er niet vanuit, maar je weet het niet....................
Zal je voor me duimen???

Hele dikke kus Annet

Ja je kan echt ongesteld zijn als je zwanger bent.
Bij mij op werk heeft de vriendin van onze invalkracht na een val van haar paard te horen gekregen dat ze 8 maanden zwanger was.
Twee weken later is het kindje geboren.
Ze is gewoon ongi geworden al die tijd en wist helemaal niet dat ze zwanger was.
Het kindje komt bij mij op de groep dus het is echt GEEN verzinsel.
Zo zie je maar de raarste dingen komen voor!

Liefs Bibbi

Goh Bibbi

Meteen nog zo'n fijn bericht........
Ik krijg nu wel weer eventjes de kriebels hoor. Ik geloof er eigenlijk niet zo in, maar wil het toch wel graag zeker weten......
Ik blijf voor nu nog even hopen op nog meer van dit soort leuke verhalen!!!

Liefs en dikke knuffels Annet

Hoi Wonder(a)netje,

Ook ik heb het in mijn omgeving meegemaakt dat iemand pas met ruim 5 maanden erachter kwam dat ze zwanger was!! Dusssss....you never know.
In ieders geval is het zo dat ik het je van harte zou gunnen, want zolang ik op het forum meelees, en af en toe eens reageer, zo'n 2.5 maanden nu,  lees ik  altijd dat jij  anderen een hart onder de riem steekt en altijd  iemand feliciteerd als het weer raak is.
Ik zou dus jou nu ook eens graag feliciteren!!! Ik duim met je mee!!

Liefs en groetjes,
                                                      Joy

Hee Joy

Dat vind ik nou lief van je!!!!!!!!!!!!!!!
Echt ik zou niet weten wat ik zonder jullie allemaal zou moeten.
Maar ik geloof er noet in hoor. Ik doe morgen die test maar denk echt dat hij negatief zal zijn..........
In ieder geval dankjewel!!!
Hele dikke kus Annet

nou euh Annet....

dat klinkt allemaal goed he!!
ben wel ontzettend reuze benieuwd hoor!!
laat je het wel meteen ff weten.......

en dat verhaal dan dat die vrouw al 8 maanden zwanger was dan!!
goh hoe is het mogelijk??
heeft ze al die tijd het kindje niet gevoeld???
op een gegeven moment is het kindje toch zo groot dat je die bewegingen toch voelt??
nouja zo ging het bij mij dan en omdat ik mijn kindje zo goed en veel voelde vind ik het zo moeilijk te geloven.
maar je hoort het wel vaker.

was die vrouw niet onwijs geshockt na dat bericht dan????
ineens totaal onvoorbereidt een baby erbij....
is ze er wel blij mee??

liefs Bri

Terug
Bovenaan