kan dat zo snel zwanger na miskraam ?? help

beetje gekke vraag maar wat denk jullie 3 april miskraam 6dagen gewoon net als ong geweest en 9 april klaar ik heb normaal een cyclus van 28 dagen dan zou ik op 16 april vruchtbaar moeten zijn en dacht vandaag laat ik eens een test doen en ja hoor gaf zwanger aan 1-2 die van clear bleu digitaal ik snap het niet kan het hcg hormoon zijn wat nog in mijn lichaam zi?, het gekke is dat ik geen pijn had met gemeenschap of bliedverlies daar was ik wel bang voor...maarja het kan toch nooit dat dat ding zo snel zwanger aan geeft.
ik hoopte zo dat het niet zwanger zou aangeven dat je dan weet dat het uit je lichaam is.
je leest zoveel op internet dat het soms weken in je lichaam zit en je leest ook dat mensen gelijk zonder wachten na miskraam zwanger zijn geraakt. ik moet zeggen mijn 1ste zwangerschap was ook meteen raak daar schrok ik zelfs van zo snel, omdat je al die verhalen hoort om je heen dat mensen er zo lang over doen om zwanger te raken. wat denken jullie?
okey gyn gaf aan tijdens de echo van 4 april dat mijn baarmoeder keurig netjes schhon was eileiders netjes dat ik gewoon kon proberen pfff ik weet het niet meer

Ik vrees toch echt dat het nog hormoon is van je miskraam. Als je de 16e vruchtbaar was kun je niet 3 dagen later al positief testen die 1-2 weken aangeeft.

Ikzelf heb 3 keer een miskraam gehad, ik heb echter nooit getest of het hormoon uit mijn lichaam was, maar ik werd altijd na 4-5 weken weer ongesteld en dan wist ik dat het weer helemaal werkte, natuurlijk had ik ook altijd de hoop dat het weer raak was, maar helaas. Bij de eerste 2 keer duurde het telkens meer dan 1 jaar voordat ik zwanger was. Daarna 3 kinderen en dan afgelopen december weer een miskraam, 2 keer ongesteld geweest en nu weer zwanger.
Ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger mag worden!

super dankje ik werd al zo gek van het idee zwanger dat kan nooit zo snel zijn, maar inderdaad ik hoop dat ik snel ongsteld word en alles weer op ritme komt zodat ik mijn cyclus weer weet en wanneer ik het meest vruchtbaars ben,ik moet er ook even niet mee bezig zijn gewoon even laten bezinken en ong worden en dan zien we wel weer! ook wat leuk voor je zwanger voor de 4de spannend haha nu hopen dat ik ook een engel in mijn buik en daarna armen krijg en mag groot brengen :)
succes met de zwangerschap gr liefs sem

Ik kreeg een miskraam bij 11 weken en heb tot 5 1/2 week nog een pos test gehad. Gek werd ik ervan!! Daarna ook pas weer ongesteld. En een neg.test. Wachten duurt lang, zucht!!

ik had 10 december een miskraam, en 7 januari een positieve test, en daar is toch echt een mooie dochter uit gekomen!!! Je bent juist goed vruchtbaar na een miskraam en daar is ook niets mis mee hoor.
Het is meer de psychische kant dat ze zeggen dat je rustig aan moet doen.
liefs

Hallo Dames

Ik had 11 mei een miskraam, na 6 weken.
Toen ik na anderhalve week bij de
gyn zat om te zien of alles wel echt weg was, want ik wilde zeker weten dat er niet nog gecurrateerd moest worden, was het al leeg. Voor de zekerheid keek ze nog naar mijn eierstokken. en zag dat er al weer een nieuw eitje rijpte.
Nu ben ik 9w en 1 d zwanger. Van dat eitje!!.
En ik vind het geweldig, spannend en dood eng
(het is mijn 4e zwangerschap, maar we hebben nog altijd geen levend kindje in onze armen mogen sluiten. 2 miskramen en 1 doodgeboren zoon na 16 weken 29 december )2010)

Maar ik blijf, na alle tegenslagen en verdriet positief.
Dit keer gaat het goed...

Liefs Mevanne

Terug
Bovenaan