Kan dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo daar,
Ik heb een vraagje. De laatste drie dagen ben ik erg moe, ben duizelig in mijn hoofd. Een heeeeeeeeel klein beetje misselijk en heb ik hoofdpijn en steken in mijn borsten. Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus. Die ongeveer 27 dagen duurt. Maar nu is mijn vraag. Met temperaturen heb ik nog geen heftige verhoging gemeten. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben?
Vandaag had ik ook van dat rekbare cervix slijm. Dit is trouwens wel de eerste maand dat ik rectaal meet. Misschien maakt het ook uit hoever ik de thermometer inbreng. Misschien verschild dat per ongeluk per dag.
Sorry voor de lange vraag.
P.s we hebben om de dag geklust.
Nance

Hoi Nance,

Denk eerder dat je eisprong eraan komt of er nu is, ik hoor vaker dat je dan misselijk kunt zijn,heb dat zelf ook dus als je om de dag klust dan zit je daar in ieder geval goed mee.

Keep up the good work!

Het scheelt inderdaad hoever je de temp erin doet, als ie vooraan zit is bij mij de temp lager dan dat ik hem iets verder erin doe dus probeer het gelijk te houden elke dag!

Gebruik je geen ovulatietesten? dat is wel prijzig maar als je op een gegeven moment (ongeveer) weet wanneer je eisprong eraan komt dan kun je die test doen en weet je op welke dagen je iets zou kunnen voelen zoals die misselijkheid enzo.

succes!

groetjes;Chili

Hoi Chili,
Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd of morgen of overmorgen mijn temp. hoger is. We zullen wel zien.

Slaap lekker.
Nance

Graag gedaan Nance, en ook een fijne nacht voor jou.

Had de laatste maanden ook voor mijn eisprong hele pijnlijke borsten en wat hoofdpijn terwijl ik dat normaal bijna nooit heb, hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent hoor maar omdat ik het zo herkende dacht ik zal toch ff reageren op je berichtje.

Dat cervixslijm duidt er ook op dat je in je vruchtbare dagen zit en het is hartstikke handig dat je dit nu hebt gekregen dan weet je elke maand dat je goed zit met het klussen.

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan