kan dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo

wij zijn voor ons eerte kindje bezig en zitten in de eerste ronde.
nou heb ik een vraag morgen heb ik mijn eisprong dus jullie weten wij zijn flink aan het klussen de laatste paar dagen, nou heb ik vandaag al de hele dag last van vage misselijkheid en het zet niet door.kan het zijn dat het bingo is en dat je dat kunt merken?
ik ga er van uit dat het zeker niet de eerste keer   bingo is maar toch is het gek.we willen er ook niet te veel mee bezig zijn maar ja je ziet overal van die mooie dikke buiken van zwangere vrouwen.
mijn vriend en ik vonden het wel heel bijzonder de eerste keer dat we gingen klussen we hebben elkaar heel lang aan liggen staren  na de tijd  van wie weet..........

groetjes Arjanne

Je bedoelt 'bingo' van dat je zwanger bent??
Dat lijkt me erg  knap als je eisprong nog moet komen...Bovendien zou t volgens mij ook vrij vroeg zijn om iets te voelen..je weet t natuurlijk nooit (of t moet kunnen dat je ei eerder is geweest, maar dan nog)..

In ieder geval succes!

idd.als je al wat voelt is t van je eisprong.bij mij is dat ongeveer t zelfde gevoel als wanneer ik ongi moet worden,maar dan minder.dit houd dan aan tot mn ongi.het kan natuurlijk dat je je eisprong al gehad hebt en dat je zwanger bent,maar dat kun je nog lang niet voelen.maak jezelf dus alsjeblieft niet gek meid.geef jezelf minstens een half jaar de tijd,dan kan het alleen maar meevallen als t eerder raak is.
groetjes kari

Terug
Bovenaan