kan dat??

A

Anoniem

Guest
hoi

wij zijn nu vanaf januari bezig en nog steeds niet zwanger. ik heb ook geen regelmatige cyclus, dan 29 dagen en dan 35 dagen. erg lastig.
heb 1 keer ovulatie testen gebruikt, maar dat vond ik ook niets. ik werd daar alleen maar onzeker van. dus die dingen zijn ook de prullenbak gegaan.
vanochtend een zw.test gedaan, en je raad het al....weer niet. soms baal je er dan gewoon van, en ben je bang dat het geluk niet voor ons weg is gelegd.
weten jullie of dit normaal is, of dat je al contact met de huisarts moet opnemen.
ik weet het ff niet meer.

groetjes marjan

hoi marjan
als jij er niet prettig bij voelt dan ga je toch gewoon naar je huisarts toe. dan weet je tenminste iets meer daar zijn ze voor nou ik wens je veel succes en ik hoop dat je toch snel zwanger raakt
groeten monique

Kun je het niet aan je cervixslijm merken wanneer je eisprong ongeveer is? Zo kan ik het altijd prima bijhouden want ik zit ook tussen de 28 en 45 dagen.

Ik had ook altijd een heel onregelmatige cyclus. Bij mij varieerde het van 29 tot 42! Dus daar werden we ook niet wijzer van. Toch is het ons gelukt. Wij waren ook 8 maanden bezig(6 rondes) en heb nu een prachtige dochter van inmiddels 2 jaar. Ik ben gaan temperaturen. Zo kreeg ik een beetje inzicht in mn cyclus en kon ik erachter komen wanneer mn ei was en wanneer ik ongi moest worden. Het kan dus wel met een onregelmatige cyclus. Dit keer ben ik gelijk begonnen met tempen.

Als je je er niet lekker bij voelt ga je toch gewoon even mags de HA. Daar zijn ze voor hoor!!! Gewoon doen. succes ermee.

gr Linda

He Hallo,

ik ben ook vanaf (eind) januari gestopt met de pil en probeer dus ongeveer net zolang zwanger te worden. Ook zonder succes! Ik heb 10 jaar de pil gebruikt en heb nu ook een onregelmatige cyclus: tussen 28 en 44 dagen, weinig regelmatig dus. Ik heb in 1 cyclus ovulatie test geprobeerd, maar die bleef steeds negatief en daar werd ik ook zenuwachtig van. De laatste keer heb ik goed op het cervixslijm gelet: er was duidelik een nattere periode. Helaas hadden we het ook erg druk in die periode en is het er maar een keer of 2 van gekomen. Heel even, na 34 dagen had ik de hoop dat het gelukt was (de keer daarvoor was de cyclus 33 dagen), maar helaas op dag 35 gewoon weer ongesteld. Ik ben ook heel onzeker, waarom lukt het niet, zou er iets mis zijn? Maar blijf maar tegen mezelf zeggen: het is pas ongeveer een half jaar nu, pas na een jaar moet je je zorgen gaan maken. MAar het is wel heel erg balen elke maand. Over een week ongeveer beginnen we maar weer met extrra oefenen en deze keer zou de vruchtbare periode ong. in onze vakantie moeten vallen en hebben we dus meer tijd..........ik hoop het zo. Ik ben nogal een controle freak en kan er dus erg slecht tegen dat ik strakjes tot eind augustus / begin september niets kan doen dan afwachten en niets kan doen om meer kans op succes te hebben.

Succes!!!!!!

Hoi Meiden,

ik ben ook eind januari gestopt met de pil en ook nog tot zonder succes,zit nu in ronde 7 ik heb een cyclus van 25 / 28 dagen.
ik ben al wel bij de dokter geweest om gewoon even een paar dingen te verhelderen,maar zei dat het wel allemaal normaal klonk,dus dat was toch een beetje een geruststelling voor mij,maar ik twijfel soms weleens aan mezelf of tenminste ik vraag me weleens af zal ik wel zwanger kan worden...hebben jullie dat ook??
en ik weet dat het ook nog niet super lang is hoor maar het jaar komt steeds dichterbij.

liefs mier

Precies daarom zie ik de ha niet zo zitten: die zegt vast dat het allemaal normaal klinkt en dat we gewoon wat geduld moeten hebben. En ik hoop eigenlijk ook gewoon dat dat zo is.............maar dat is moeilijk. Zeker de laatste week voor nod vind ik heel moeilijk......die onzekerheid, jasses. Moeten jullie in deze ronde nog lang geduld hebben? Ik wel hoor, net nieuwe cyclus begonnen. ergens eind aug/ begin sept pas meer nieuws.

Succes allemaal

hallo allemaal

gisteren vond ik deze site, en heb erg zitten te twijfelen of ik er wel een berichtje op zou sturen. maar nu ik dit lees, is het voor mij een geruststelling dat ik niet de enigste ben. al vind ik het voor jullie net zo vervelend, en hoop ook dat jullie snel zwanger worden. maar het is fijn om begrepen te worden.
ik ben dus ook bang dat als ik naar de ha zal gaan, dat hij zal zeggen dat ik geduld moet hebben. en ik weet ook dat je geduld moet hebben, maar toch doet het elke keer weer zeer als ziet dat je niet zwanger bent. is elke keer weer een teleurstelling.
maar ik zal is proberen om te gaan temperaturen. aan het slijm kan ik het moeilijk zien, ik let er wel veel op, maar weet dan nog niet wanneer ik dan de eisprong heb. ik denk dat ik gewoon niet weet wat ik moet zien.
maar goed, we moeten wel hoop blijven houden.....toch??
bedankt voor jullie berichtjes, doet altijd weer goed.

en jullie ook succes.

groetjes marjan

Terug
Bovenaan