kan dat??

hoi dames!!!!!!!!!!

misschien een maf idee van mij, maar ik heb t idee dat pascal raakt uit gegeten op de fruithap van 4 maand. hij eet minder gretig, slaat vaak de lepel weg. ik heb geprobeerd zelf fruit te maken (nou ja, de fruit tot moes te maken) dat was geen suuk6. zelfs ik vond t niet te pruimen.
hij is 5 maand, zou het heel erg zijn als hij een potje fruit voor 6 maand krijgt. zolang er geen stukjes en klonten of kluiten fruit in zitten??
het is maar bijvoeding, dus beter dat ie t fruit laat staan dan de fles.
maar het helpt hem om de 5 uur tussen de voedingen te halen, dus wat dat betreft heeft hij het wel nodig. zeg maar.
oke, lekker vaag verhaal, maar wie heeft een idee.,

knuf smooty en pascal

volgens mij is het alleen het verschil tussen 4 en 6 maanden, de grofheid.
Zou het gewoon proberen, als het niets is kan je na 1 potje toch ook gewoon weer stoppen,

Liefs Marina

ik had dezelfde vraag.. dus ik ben ook blij met de antwoorden.
Jorn is donderdag 5 maanden. en krijgt al groente en fruit vanaf 3 maand 1 week.
Nu heb ik van de week een potje vanaf 6 maand gekocht. Appel en aardbei.
Ik dacht probeer het gewoon want ik maak vaak wel zelf fruit. en in de boeken staat dat ze vanaf 4 maand appel en aarbei mogen. dus ik dacht dit potje kan wel.
Jorn heeft er heerlijk van gegeten. en de structuur vind ik niks schelen met de potjes van fruit van 4 maanden. Volgens mij valt dat heel erg mee.
zou het cb hierover mailen. maar wacht hier eerst de reacties wel ff af.

Liefs

ohhhhhhhhh.ik heb kiwi alang gegeven jajajja ups!
maar dat viel lang niet in smaak.Juliaan kies beter voor de zachte smaken.

Ik maak nu twee soorten fruit en half koekje voor de smaak,hij vindt super lekker

Tip: fruit met half koek.mischiem help wel

Terug
Bovenaan