kan de griep echt geen kwaad??

hallo allemaal,ik heb nu sinds een dag of 10 flink de griep.Hoofdpijn,keelpijn en echt de hele dag en nacht hoesten.Ik moest het maar uitzieken zei de dokter vorige week maar het werd steeds erger en nu ben ik dus terug geweest,zit ik tegen een longontsteking aan.Heb nu dus wel een antibiotica kuur gehad,die kan tijdens de zwangerschap maar toch maak ik me een beetje zorgen.Alleen al dat hoesten de hele dag,zou de kleine daar echt geen last van hebben(ben   nu 20 weken zwanger),
groetjes
 
Hoi,
volgens mij kan hoesten geen kwaad (heb het in ieder geval nog nooit gehoord).
Jij hebt er waarschijnlijk meer last van dan je baby.
Ook kan een griepje niet zoveel kwaad mits je geen hoge koorts heb (dit kan de weeen opwekken) Ik heb zelf met 31 wkn zwangerschap in het ziekenhuis gelegen met longontsteking en hoge koorts, ik kreeg 2 antibioticakuren en 8 paracetamols per dag,
er is tegen mij gezegt door de gyn. dat het echt geen kwaad kon voor de baby deze medicijnen, en dat de koorts gevaarlijker was.
Hou het gewoon goed in de gaten en als je het niet vertrouwd kun je nog altijd de verloskundige bellen, en altijd bellen als je hoge koorts heb!
Beterschap,
mama Dees 37,5 wkn
 
Terug
Bovenaan