kan dit door een sprongetje komen....HELP

Jasmijn is nu 26 weken oud!
en de laatste 4 weken is ze steeds om 05:00 wakker terwijl ze al een hele poos de fles rond 06:30/07:00 kreeg.

om 05:00 is ze dan ook echt klaarwakker en ligt wat te jengelen te brabbelen te huilen totdat we haar rond 07:00 de fles geven.
dit is natuurlijk wel erg vervelend voor papa en mama, want ook wij zijn nu vanaf 05:00 wakker.

maar afgelopen nacht was het 03:50!!!!!! klaar wakker was madam. na een uur had ik er genoeg van en heb ik haar 60 cc voeding gegeven. en daarna sliep ze tot half 8!!!

nou is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik haar weer ga voeden om 05:00 in de morgen!!

ik gaf haar nog steeds voeding voor baby's vanaf 0-6mnd. dus ik ben vanmorgen gestart met voeding vana 6-10mnd. ik hoop dat dit helpt!

Jasmijn gaat dus rond 17:30/18:00 naar bed. maar dit al maanden zo. en ze kon eerst  makkelijk wel tot 06:00-06:30 slapen. kan dit door een sprongetje komen dat ze nu steeds zo vroeg wakker is of door de voeding??

liefs Wilma, die wel erg vermoeid begint te raken van de korte nachtjes!!!

Hoi,
dat kan, maar dan zou je overdag ook meer moeten merken. Zou het niet kunnen dat ze gewoon wat minder slaap nodig heeft nu ze ouder wordt. Ik heb je andere topic gelezen en vindt dat ze veel slaapt overdag. En als ze om 18  uur naar bed gaat en dan tot 5 uur in bed ligt is dat best goed. In die zin vind ik het niet zo raar dat ze dan al wakker is.
Misschien moet je de voedingen wat schuiven zodat je 's avonds wat later uitkomt.
En krijgt ze al bijvoeding? Hier geven we als laatste pap en dat helpt ook goed bij het slapen.
Groetjes Veerle

Hoi, mijn zoontje(5,5 maand)  sliep van 19.30   tot ongeveer half 7, 7 uur, hij kreeg de fles rond half 8.Nu is ie al 2 weken rond 4 uur klaarwakker (gaat wel weer slapen om 5.00), ik dacht dat het door zijn doorkomende tandje was, maar nu was ik vanmorgen op het cb en het blijkt dat ie meer toe is aan vaster voedsel.Hij kreeg al fruit om 10 uur en groente om half 6, ze raden mij aan om bambix uit een bordje ipv de 2e fles te geven en korstjes brood. En yoghurt na de groenten.Misschien dat dit bij jou ook werkt???

Jasmijn krijgt al vanaf drie maanden oud fruithapje s''middags en sinds 4 maanden ook groentehapje!

en sinds ze 5 en halve maand was ben ik begonnen met potjes van vanaf 6 mnd!

Jasmijn krijgt drie flessen van 210, 1 groentepotje vanaf 6mnd en 1 potje fruithap vanaf 6mnd met een ligakoekje erdoor! flesje diksap s''middags!
volgens mijn cb was dit wel genoeg!

Jasmijn vindt helaas niets aan pap!

overdags slaapt ze ongeveer 4 uurtjes!

nou ja we zien wel!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan