Kan dit innesteling zijn?


Hoi!
Inmiddels weer wat rondes verder helaas. Vanaf december 2016 bezig voor een tweede. Zo snel als de eerste kwam, zo lang duurt het nu.

Ik heb op 2 maart een positieve ovulatie test gehad. (Vorige week vrijdag)
Afgelopen zaterdag giga buikkramp gehad, wat ik normaal nooit heb. Dit was 8 dagen na de positieve ovulatie test. Voel je een innesteling zo erg?

Nu 2 dagen later, sinds vanochtend wat bruin bloedverlies, ik dacht shit! Maar inmiddels aardig wat uren verder en het blijft zo. Normaal gesproken komt vrij snel de menstruatie doorzetten.

Mijn nog zou eigenlijk donderdag/vrijdag zijn. Meestal de avond van de 13e dag.

De dag lijkt uren te duren en ben al tig keer naar de wc gelopen om te kijken of het doorzet ja of nee.

Heeft iemand ook wel eens een bloeding van de innesteling gehad?
 
Ja ik...twee keer. In november vorig jaar. Werd helaas een vmk. Maar na een flinke steek in mijn baarmoeder en de dag daarna wat licht bloedverlies bleek ik zwanger. Eind november de miskraam en rond 28 december weer een positieve ovutest en weer zwanger. Deze ronde had ik rond 6 dpo weer zo'n pijnlijke steek en daarna de hele avond een zeurderig gevoel in mijn baarmoeder. Ben toen op tijd naar bed gegaan..ik zri nog tegen mijn vriend dit is weer een innesteling. En idd de volgende ochtend weer wat bloedverlies. En twee dagen later een positieve test. Heel licht hoor. Dus het kan idd. 
 
Hoi, 
 
Ik heb een vraag. Heb vorige week woensdag 6 maart een positieve ovulatietest gehad. Nu kreeg ik van de week krampen en lichtbloedverlies. Begin bruinig daarna rozig nu weer iets donkerder. Heb 2 positieve zwangerschapstesten van cearblue.  Is dit een teken van innesteling? Maak me een beetje zorgen omdat ik 3 jaar geleden ook een miskraam heb gehad. Moet volgende week pas ongesteld worden.
Gr Natasja 
 
Terug
Bovenaan