kan dit innestelingsbloeding zijn????/

A

Anoniem

Guest
Ik had normaal gezien vandaag 15okt mijn nod moetenkrijgen,maar gisteren ochtend,bij het naar de wc gaan,wat helder rood bloedverlies,de rest van de dag licht rose alleen bij het afvegen,en nu nagenoeg niks meer.
Ik ben et normaal gesproken altijd netjes om de 4 weken precies,en dan een dag of 3a4 .
Zou het dan een innestelingsbloeding kunnen zijn???
En wanneer zou ik dan kunnen testen.
Wie kan me raad geven.

groetejs mexx-ann

Als vandaag je NOD was, dan kun je vandaag ook testen. Succes...

hoi,

de innesteling vind meestal al een week voor je nod plaats, dus ik denk dat je ongie gewoon gisteren al begonnen is. dat je nu niks meer heb is vreemd, maar ik denk dat het vandaag of morgen los barst. als je zekerheid wil kan je testen, maar ik persoonlijk zal het zonde van me geld vinden en gewoon deze week afwachten of je ongie komt, want als die niet komt heb ik het miss. wel mis en was het wel je innesteling. maar dan ben je wel al een week overtijd en dan zal een test duidelijkheid moeten geven.

succes ermee.

xx Bambi

Hey Bambi, ik ben het niet helemaal met je eens.
Sommigen hebben pas na weken hun innestelingsbloeding..
dat hoeft niet gelijk te komen op het moment dat het zich innesteld.
En als het niet doorzet lijkt het er wel op.. dus zou ik vandaag of morgen
maar een test doen.

Hoi,

Het komt wel vaker voor dat ALS je zwanger ben, dat je rond je nod beetje bloedverlies hebt. (lang niet iedereen)
Is het woensdag nog niet gaan doorzetten dan zou ik als ik jou was inderdaad een test doen.
Op de meeste testen staat dat je vanaf de dag dat je ongi moest worden kan testen, maar mij is aangeraden 2 dagen te wachten....
Heel veel succes

Liefs Reneke

17 wkn

Het kan best zijn dat het een innestelings bloeding is. Zelf heb ik dat ook gehad bij mijn 1ste. Achteraf was ik toen 4wk in verwachting. Zou nog wel ff 2 daagjes wachten met testen, misschien breekt het toch nog door. Hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent en dat het dus een innesteling is.

Liefs Patricia

Kan het niet komen doordat je nog aan het pillen bent, dat het zo weinig is??
I

Hoi meiden,bedankt voor jullie reactie`s.
Ik heb een test gedaan,maar ik zag volgens mij niet echt een streepje,wilde het wel graag zien natuurlijk.
Ik heb contact gehad met de gyneacoloog(daar liep ik al ivm leeftijd en diabetus).
En moest van hem ook testen,maar ik mag donderdag al bij hem komen,misschien dan nog een test voor meer zekerheid.
Ik ga dan ook vragen als ik niet zwanger ben,of hij me eisprong na wil kjiken,want volgens de ovulatietesten,heb ik niet elke maand een eisprong.
Dus is het maar weer afwachten,en wachten duurt zo lang he.

liefs mexx-ann

Terug
Bovenaan