kan dit kloppen?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ik heb zo'n week of 3 last van wat zwangerschapsverschijnselen en voornamelijk
gespannen borsten. Dat overheerst.
ik wist dat het te vroeg was om te testenaangezein ik middn volgende week ongesteld moet worden.
zo nieuwsgierig als ik was kon ik het toch niet laten en teste toch vandaag met een clearblue test en tot mijn verbazing was deze licht positief!
dat lichte kan ik toewijzen aan erg prille zwangerschap maar heeft 1 van jullie ook al is zo vroeg getest endat die positief al uit gaf e het ook zo bleek te zijn naderhand?
groetjes femmely

Ik heb geen idee of dat al kan ik wil ook zo graag al een test kopen maar moet zaterdag of zondag pas ongesteld worden is dus nog te vroeg!
Ik weet wel van mij dochter dat we een test vroeg hadden gedaan en dachten dat het negatief was maar toen we 2 weken later wel een positieve test hadden en die andere er weer bij hadden gepakt zag je inderdaad al een klein roze stipje!
Ik zou gewoon naar de dokter gaan met je ochtend urine dan heb je zekerheid of nog een week wachten en weer testen!

Succes!

Hoi annemarieke
Ik had de dokter al even gebeld ,maar die zei dood leuk hewoon afwachten.
Dat is best wel vreselijk,vooral als je het zoooo graag wil weten en deze test dus ook nog is licht positief is.
Er zal voor ons beide dan ook wel niks anders op zitten dan afwachten ben ik bang ha ha.
Laat je even weten tegen die tijd of het bij juliie gelukt is?
groetjes femmely

Ja tuurlijk laat ik het dan weten!
Zit nu ook al te twijfelen of ik al een test zou gaan halen maar ja is zonde van m'n geld haal er dan volgende week toch nog 1!

Succes!
Wanneer moet jij ongesteld worden?
Ik denk pas zondag!

ja eigenlijk is het ook zonde geld maar ja de nieuwsgierigheid wint het he.
maar ja nu weetik nog niks ha ha.
ik moet dinsdag of woensdag ongesteld worden
is dit juliie 1e kindje?
ik heb al 3 kinderen uit mijn vorige huwelijk en dit word dus nummer 4 voor mij en nummer 1 voor mijn vriend
groetjes femmely

Hee hoi,

Sorry, ik kan je ook niet helpen, maar het betrouwbaarste is de dag van je nod of daarna. Mijn mannetje en ik hebben samen afgesproken pas te testen als ik overtijd ben en dan een week na mijn nod, het geeft ons anders veels teveel onrust. Wij zitten in ronde 7.

Veel succes! Want wie weet... Liefs Lientje

morgen al?
Dan kan het wel kloppen want je kan 2 dagen voor je nod testen!
Het is ons 2de kindje onze dochter was niet gepland en dus kwam ik er ook pas na 6 weken achter!
Ik weet alleen dat ik toen erg moe was maar ben ik nu ook maar ja we zullen zien!!!

Liefs

hoi hoi annemarieke
met dinsdag of woensdag bedoelde ik volgende week dinsdag of woensdag.
Was het maar waar dat het deze week was ha ha.
Maar ja we wachten wel af.
nog steetd gespannen borsten en trekkerig gevoel in de onderbuik.
Dus het is jullie 2e kindje van ons dus de 4e.
Maar mijn eerste was destijds(al weer bijna 12 jaar geleden) ook niet gepland en ik was ook al 9 weken voor er bij mij toen een belletje ging rinkelen.
Hoe staat het er nu bij jouw voor alles nog rustig in je buik?
groetjes femmely

Terug
Bovenaan