kan dit kwaad denken jullie??

A

Anoniem

Guest
Hallo

Zonet weer een ovu.test gedaan en nu is de testlijn donkerder dan de controlelijn! Dus mijn ei zit er echt zeker aan te komen!!

Vanavond hebben we een verjaardag en mijn vriend zal vast wel een biertje ofzo drinken. Kan dit kwaad als we daarna zouden gaan klussen en als het daarna 'raak' mocht zijn? Ga er natuurlijk niet van uit, maar de kans is natuurlijk aanwezig!

Hoevaak klussen jullie rond de eisprong? Hoor dat te veel niet goed is, maar zou het echt uitmaken als wij bijv. elke dag van het weekend zouden gaan klussen? (vandaag in iedergeval geklust) Of zouden jullie het bij een keer houden?? Sorry voor de vreemde vraag misschien....

Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Als je vriend lekker een pilsje wil drinken kan dat hoor! tuurlijk!
Pas na 2 maanden zou dit in zijn zaadkwaliteit te zien kunnen zijn. En dan nog moet hij echt heel veel gedronken hebben!
Ook jij kan echt wel een glaasje drinken hoor. Je bent immers nog niet zwanger, en zelfs als je dat zou zijn heb je nog geen bloedband met je baby.
Wat het klussen betreft, om de dag schijnt goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad. Maar hier houden wij ons ook niet aan. Als je zin hebt, klus je toch gewoon?
Er zijn ook genoeg kindjes op de wereld gekomen waarbij de ouders in die periode iedere dag geklust hebben.
Meerdere keren op een dag maakt volgens mij niet zo veel uit.
Maak je lekker niet te druk, en geniet met z'n tweeën van een leuke tijd.

groetjes
Brinn

Hoi Brinn,

Bedankt voor je reactie. En je hebt gelijk, moet me niet zo druk maken en gewoon genieten! Mijn vriend las je reactie ook net en moest erg lachen om de term Klussen, ja dat kende ie natuurlijk nog niet! haha!

liefs Fleur

Hoi Fleur,

Ik ben afgelopen maand (kerst) zwanger geraakt mijn vriend heeft die dagen ook goed gedronken. Ik heb ook gedronken (normaal drink ik nooit).
Wij hebben het in die week ook vaak gedaan. Dus zegt niks.

Gewoon genieten!!!

Liefs An

Terug
Bovenaan