Kan dit kwaad

Ik ben 12 weken zwanger, maar ben heel bang dat ik door tillen, bukken en naar voren buigen om mijn veters te strikken mijn baby in gevaar breng. Ben zo bang dat de baby km verdrukking komt .
Kan dit kwaad? En in hoeverre zit je kindje al goed beschermd in de buik bij 12 weken? Ik ben zo bang dat het mis gaat. Ik heb wel al 2 echo’s gehad. En die waren prima in orde. Op de 2e echo was het kindje al aan het bewegen. Ik heb a.s. Dinsdag mijn termijn echo

Nee kan niet inderdaad;)
Ik heb wel dat het ongemakkelijk voelt voorover te buigen om veters te strikken maar dat is mijn gevoel.
Baby zit veilig in de baarmoeder hoor;)

Maak je geen zorgen! Als je nu al niet meer je veters durft te strikken, hoe ga je dat dan met 39/40 weken doen? Dan kun je echt wel eens het gevoel hebben dat je kleintje ff klem zit maar bij deze termijn merkt de kleine er helemaal niets van als jij je voorover bukt hoor. 

Geen zorgen, ik ben tot de uitgerekende dag, 2 a 3 keer in de week blijven sporten. Natuurlijk wel rustig aan en niet te zwaar tillen. Je lijf geeft heel goed aan wat wel en niet kan. En je kleintje zit super goed ingepakt, die merkt daar helemaal niets van.

Uhm, als je 40 weken zwanger bent moet je ook je veters strikken enzo hoor ;) Daar is nog nooit een baby dood aan gedaan, even cru gezegd. Maak je alsjeblieft niet druk, je baby zit heel goed beschermd en zit nooit in de verdrukking.

Bij mijn tweede zwangerschap sprong mijn oudste kindje (dreumes) toen vaak op mn buik en ze wilde stoeien en snapte echt nog niet dat er een baby in mn buik zat. Daar heeft mn tweede kindje niks van gekregen hoor. Maak je niet druk!

Terug
Bovenaan