kan dit kwaad

ik ben nu 1 dag overtijd, en ben me nu erg zorgen aan het maken, ik heb gister de cavia nog schoon gemaakt, is dit erg?? En ik heb boven mijn hoofd gewerkt met een azijnpoetsmiddel, kan dit kwaad als ik zwanger zou zijn???
 
hahaha denk eens aan hoeveel generaties vrouwen en onder welke omstandigheden ze kinderen op de wereld hebben gezet. Je kan echt niet 9 mnd (en dan de rest van je kind's leven?) in een glazen kooi gaan zitten. Doe eerst s een test, en als t raak is ga dan natuurlijk geen onnodige risicos lopen maar blijf een beetje nuchter nadenken. groet rosa. ps ik neem wel aan dat je met 'cavia schoongemaakt' zn hok bedoeld haha
 
Hoi Hoi,

Ik denk dat je je eigen veel te drukmaakt!

Maak eerst lekker een afspraak met de VK laat je goed voorlichten en geniet er lekker van je zwangerschap.
 
Punt 1 weet je nog niet zeker of je zwanger bent, dus om je nu al druk te maken.
Punt 2 net al wat anoniem boven mij aangeeft, dat je wel een beetje moet blijven leven.
Punt 3 was ik net zo overbezorgd als jij en was met alles pietje precies, volgens alle regeltjes zwanger zijn en
ik kreeg als nog een miskraam.

Succes meid
 
Eerst maar een kijken of je inderdaad zwanger bent en daarbij, een caviakooi schoon maken is NIET schadelijk. Misschien denk je dat ivm. de kattenbak die je inderdaad niet zonder handschoenen mag schoonmaken. Bij een kattenbak gaat het om de poep en dat bacterie komt bij andere dieren niet voor.

Groetjes, Ank
 
Sorry hoor maar is dit nou serieus?? Waar gaat het over zeg??
Eerst maar eens een test doen en dan je pas "druk" maken over zoiets als een cavia-hok.... ja sorry hoor dames maar dit soort vragen trek ik slecht!

Groetjes van Babette 39weken
 
Terug
Bovenaan