KAN DIT NU AL???????????????

A

Anoniem

Guest
HALLO ALLEMAAL,
IK HEB EEN VRAAG MISSCHIEN HEBBEN JULLIE DIT OOK.
IK HEB MIJN NOD 31 AUGUSTUS MAAR IK HEB NU AL HET GEVOEL DAT IK ZWANGER BEN KAN DAT?
MIJN BORSTEN ZIJN ECHT HEEL ERG AAN HET ZEURN GEEN PIJN DUS.
EN IK HEB EEN VERLIEFD GEVOEL ONDER IN MIJN BUIK .
OJA EN MIJN TEMP VOOR DAT IK UIT BEN KOM IS 27,2 TERWEL  DIE NORMAAL ROND DE 26,6 ZIT.
IK HOOP DAT JULLIE ME KUNNEN HELPEN.
GROETJES JOYCE  

OEPS VEKEERDE TEMP OPGESCHREVEN IK BEDOEL EERST WAS DIE 36,6 EN NU 37,2 SORRY VOOR DE FOUT.
GROETJES JOYCE

Hai Joyce, spannend hoor! Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest, dus ik kan je niet helpen. Ik heb wel eens gelezen dat het eigenlijk niet kan, maar het lichaam werkt bij iedereen anders en laat zich moeilijk voorspellen denk ik zelf. Dus ik zal gewoon voor je duimen, ok!!!

hoi hoi

ik wil even wat zeggen ik voelde het ook meteen toen ik zwanger was heb ook 2dagen voor mijn normale ongi dag getest en was meteen posi dus alles kan meid

Hoi
Kan nu heel eigenwijs zeggen dat dit niet kan en dat je als je ongesteld wordt ook pijnlijke borsten kan hebben..
Maar ik ben er ondertussen wel achter dat alles mogelijk is!
Dus wacht rustig af, rustig.. als dat mogelijk is!
Maar hou wel een slag om de arm mocht je wel ongi worden de klap niet zo hard aan komt dan zullen wij met zijn alle duimen dat jij straks 2 vette strepen te zien krijgt!

Liefs ilona

bedankt voor jullie snelle reactie's
ik hou jullie wel op de hoogte.
Groetjes Joyce

Ik heb net een test gedaan 4 dagen tevroeg van de DA huismerk.
En ik ben ZWANGER.
Het was wel een licht streepje maar een streep is een streep.
Hieronder de glitters  

****************************************************************************************************************

Groetjes Joyce

gefeliciteerd,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat goed....
heel veel succes met je zwangerschap!
geniet ervan ..xxx lilian30

ps bedankt voor de glitters   we vangen ze allemaal op......................

Terug
Bovenaan