Kan dit of verbeeld ik me dit?

Ik heb het idee dat ik ons kleintje al voel af en toe.
Sinds 4 dagen (ben nu 11 weken), lijkt me erg vroeg.
Is wel ons derde kindje en weet natuurlijk wel al hoe het voelt, maar ik vind nog geen 11 weken wel erg vroeg.
Het zit echt net achter mijn schaambeen, dus echt waar de baarmoeder zit. Af en toe kriebeltjes. plopjes.
Nog meer moeders die dit herkennen? Misschien de mama's die ook zwanger zijn van de derde of meer?

Groetjes Bowi

Heb gelezen dat je tussen de 18 en 24 weken meestal de eerste keer je kleintje kan voelen, lijkt me dus erg vroeg, maar je weet maar nooit.. :)
Gewoon genieten van 't gevoel zou ik maar zeggen!
Liefs

Hey Bowi,

Ik denk wel dat het kan hoor. Het is bekend dat als je zwanger bent van een 2de of 3de of 4de dat het kan dat je de kleine eerder voelt! Ik heb van de week ook al iets gevoeld ben nu 13 weken zwanger. Precies ook waar jij zegt en idd van die plopjes. Bij mijn zoontje voelde ik hem voor het eerst toen was ik 14,5 week zwanger.

Geniet er maar lekker van. Hoe is het trouwens met je misselijkheid? Wanneer moet je weer naar de VK?

Liefs RH

Hi Bowi,

Ook ik denk dat het mogelijk is. Bij mijn derde zwangerschap weet ik nog dat ik het met 12 weken ook al voelde bewegen. Ik ben nu bijna 12 weken en soms denk ik ook al wat te voelen maar ik probeer er niet te veel op te letten eerst as. maandag de vlokkentest en na een goede uitslag durf ik er meer van te gaan genieten.
liefs Y

Jup, ik heb ook al die gedachte gang, ik denk het al te voelen. Ook tijdens mijn echo deze week, zei zag ik het kindje al bewegen en toen voelde ik dat ook een soortje. Ze hebben me verteld dat ik dit keer de placenta achter heb liggen waardoor ik dus het kindje ook beter en sneller zou moeten voelen. Maar de laatste zwangerschap dacht ik ook mn kindje te voelen en toen bleek het eerder een stel rommelende darmen te zijn en was ik nog maar 10 weken en lag de placenta voor.

Heb het nog een paar maal gevoeld, dus het lijkt er wel op, maar pin me er niet te hard op vast.
Ben nog erg misselijk en beschouw dat maar als goed teken... haha!
Morgen naar de verloskundige en misschien is het hartje dan wel te horen! En woensdag krijgen we de 12 weken echo! Spannend!
Begint nu wat meer werkelijkheid te worden en begin er langzaam aan voorzichtig van te genieten!

nou ik weet het ook niet ben nu zwanger van de 4e en pas was kop me werk en ging zitten en was gewoon soort van plop plop.. maar had zoiets van lijkt me erg vroegg.. maar weet ook niet wat normaal is eigenlijk. had er 1 met 16 2 met 18 weken dus ja..

Terug
Bovenaan