kan dit ook

A

Anoniem

Guest
he meiden,

De meeste kennen mij waarschijnlijk niet...ben een paar maanden niet op bezoek geweest hier. Mn vriend en ik zijn al 7 maanden bezig om zwanger te worden en zo langzamerhand beginnen we ons af te vragen of er iets mis is. Ik weet het..er staat een jaar voor maar ik kan er ook niets aan doen dat ik dat gevoel heb.

Maar goed...we zijn dus deze ronde begonnen met ovu testen van clear blue en heb gister positief getest. Dus YES!! ik heb een eisprong. Natuurlijk flink geklust en nu aar hopen. Maar wat ik wilde vragen is....

Ik hoor veel mensen over een steek tijdens hun eisprong. Ik vandaag meer een ongi gevoel. Kan dat ook...

Knufje

Hey.

Ja hoor dat kan. Ik heb ook heel licht een ongi. gevoel als ik mijn eisprong heb.
Alleen heeft dat tot nu toe nog geen positieve test opgeleverd, zelfs niet met een positieve ovu.test.....helaas.

Groeten van Miena.

he hallo

ik ook, meestal "onderruggevoel" zoals ik dat noem. zeurtjes en kleine prikjes links of recht onderin.

hopen dusssss.

liefs esther

Hallo daar,

Ik las je berichtje en herkende het meteen, wij zijn nu ook 7 maanden bezig en ik had v/d week ook een dip je vraagt je toch af zou er iets mis zijn en inderdaad iedereen zegt ach er staat toch een jaar voor, maar ja, als je eenmaal graag wil. Voelde van het weekend ook een soort prikkend gevoel rechts en had een beetje slijm, dan denk ik dat zou mijn eisprong kunnen zijn, maar dan moet het nog lukken ook. Tja ik vind het allemaal best spannend en dan zeggen sommige o, dat is toch geen probleem ik was binnen 1 mnd zwanger. Je bent er teveel mee bezig zeggen ze dan ook nog....
Maar ik ben nu aan mijn 7 vette jaren begonnen heb een hele fijne relatie een leuke baan en nu wordt  ik  mogelijk in maand 7 zwanger ha, ha, ha je moet positief blijven toch ? Ik wens jou ook heel veel succes   Wie weet wat 2007 brengt voor ons brengt....

Groetjes van Marjolein

he marjolein32,

Dank je voor je berichtje. Dus je herkent het ook. Ja tegen mij zeggen ze ook allemaal,,,,ach je betnt nog jong. En...je moet er niet teveel aan denken. Ja...is makkelijker gezegd dat gedaan he. Niemad schijnt het te kunnen begrijpen.
Mn zusje is nu zwanger (jonger dan ik) en gelijk na 2 maanden natuurlijk. Dat is typisch.   Ben wel blij voor dr maar vind het eigenlijk ook gewoon heel erg KUT (sorry). En omdat ik het ook kut vind heb ik ook een schuldgevoel...dus ja dat gaat lekker. hahaha.

Maar goed we blijven positief he.

Hoop dat het voor ons allebei snel gaat lukken.

Duim voor je.

Knufje

Terug
Bovenaan