KAN DIT WEET IEMAND DAT??????

Hoi Hoi.

Kan iemand mij helpen.
Ik krijg vanmiddag de testen wan sensitest binnen.
En die wil ik eigenlijk met ochtend urine testen, nu heb ik vanmorgen in een bakje geplast of het te bewaren er zit wel een deksel op en het staat op de aanrecht of kan het beter in de koelkast????????
Wie iemand van jullie of dit zo kan of moet je verse urine hebben????????
Ik hoop dat jullie het wel weten ik ga dan vammiddag testen en dan laat ik het jullie altijd even weten.
Ik wacht op jullie antwoord

Groetjes van Joyce

hoi joyce,

je mag juist niet met ochtendurine testen,het moet urine zijn tussen 10uur sochtends tot een uur of 10savonds waarvan je 4uur niet hebt geplast.dat is bij de matcare en volgens mij ook de sensitest.

groetjes mirella

Hoi Joyce,

Als je de urine in de koelkast bewaard dan kan je vanmiddag ook nog testen. Dit adviseren wij  ook op mijn werk.
Ik hoop dat je test positief is, ben je al lang overtijd??
Ik ben al 3 dgn overtijd en een negatieve test en nog steeds geen gevoel dat die RD eraan komen.

Veel succes vanmiddag en ik ben benieuwd.

Groetjes
Debbie

Hey hey,

Ik heb zelf ook die tests van Sensitest, en er staat in dat je beter geen ochtend-urine kan gebruiken.
Maar dat staat ook allemaal in de bijsluiter!

Ik ga vandaag ook weer testen hopen dat ik kan gaan klussen!

Veel succes met testen!!

Groetjes van Patricia

Volgens mij maakt het niet uit hoor of je met ochtendurine of urine van later die dag test. Het schijnt alleen zo te zijn dat de ochtendurine veel geconcentreerder is en je daardoor eerder een streepje ziet. Ik heb ook de testen van Sensitest en ik test gewoon met ochtendurine. maar ik doe het wel gelijk en ik bewaar de urine niet volgens mij kan dat ook niet. Mij lijkt het verstandiger als je vanmiddag gewoon met verse urine test. Ik hoop voor je dat het een positieve test is. Laat je het nog even weten?

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan