kan dit wel bij een evt. zwangerschap??

A

Anoniem

Guest

Wil niet op de feiten vooruit lopen en ga nu echt niet vanuit dat ik zwanger ben, eerst maar eens een positieve test in handen hebben!

Maar mijn basale temp. is vrij laag. Zit tussen de 36.0 en 36.2 graden. Vanaf mijn ei is de temp gegaan naar 36,5 (soms 36.4 en 36.6 graden) Dit is nog steeds zo en vandaag heb ik mijn nod.

Maar zijn deze temp niet veels te laag voor een eventuele zwangerschap?? Hoor vaak bij eisprongen en zwangerschappen temperaturen van rond de 37 graden! Hier kom ik bij lange na niet aan hoor!

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Liefs Imme xx

Hoi Imme

Mijn temp zit op dit moment rond de 36,6 en 36,8. Ik weet ook niet wat goed is.

Groet Sharine

Hey Imme,

Misschien wijkt jouw meter wel iets af van een andere. Je kunt denk ik beter kijken naar het verschil van de temperatuur voor je ei en erna. Volgens mij zit dat wel goed bij jou.

En het verschilt per persoon natuurlijk ook. De een heeft van zichzelf een hogere lichaamstemperatuur dan de ander. Dus ik denk niet dat je het met een ander persoon kunt vergelijken.

Ik kan het wel mis hebben hoor, want zelf weet ik niet wat mijn temp. is.

Veel liefs Yvonne

bedankt voor jullie reactie. denk dat het idd gaat om het verschil voor en na je ei, maar toch, vind het zo laag! kan idd ook dat mijn meter iets afwijkt ja!

vandaag was mijn nod, maar ben (nog) niet ongesteld geworden, vanmorgen was mijn temp ook nog hoog... maar ben normaal heel onregelmatig en heb al vaker een negatieve test gehad. Durf daarom niet te testen! en als ie negatief is en mijn temp blijft hoog, dan snap ik er helemaal niets meer van! dan is mijn lijf echt helemaal van slag!

en ik merk alleen meer afscheiding en buikpijn op. verder niets (meer)! moet je niet meer klachten hebben als je zwanger bent?? Sorry hoor, maar ben zo onzeker! durf bijna niet blij te zijn dat ik overtijd ben.......

Imme xx

Hey Imme,

Ja dat heb ik ook. Buikpijn en witte afscheiding! Bijna geen zere borsten meer !? Ik dacht dat ik dan ongi zou worden, maar nog steeds niks hoor. Na het eten heb ik zo'n vol gevoel net alsof ik knap. Ik vind het ook erg spannend zo. Wanneer ik morgenvroeg nog niet ongi ben dan kan het haast niet anders of er is iets aan de hand.
Nou ik hoop het echt voor ons( en alle andere meiden ook)

Groetjes Yvonne

jajaja duim duim! echt onzettend spannend! ga je morgen dan ook testen??

Ik weet het niet zeker dan ben ik weer bang voor een negatieve test denk ik. Ik moet wel nieuwe testen halen, dus....wie weet. Ik probeer wel een ander merk denk ik. Wat ga jij doen dan morgen of overmorgen?

Terug
Bovenaan