kan dit? wel raar

A

Anoniem

Guest
ik heb vrijdag een week geleden mijn eerste pilloze ongi gehad.
was 5 dagen overtijd, maar dat zal wel van het ontpillen zijn.
maar nu heb ik vanaf dinsdag alweer het slijmverlies, steeds iets meer, terwijl ik dat nog nooit had. meestal begon dat pas een paar dagen voor mijn ovulatie.
ook ben ik af en toe misselijk en veel moe.
het slijm is echt draderig, zoals als ik mijn ovulatie heb, ik weet niet wat dit is.
heb vorige week een test gedaan maar was gewoon negatief, ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar vind het raar dat mijn ovu al zo snel weer komt, of is het iets anders?

Hoi..
Wanneer ben je met de pil gestopt?
Ik begin deze week aan ronde 1, en ben sinds 17 april gestopt. Kreeg netjes op dag 28 mijn menstruatie...Had echter die hele eerste ''pilloze'' maand erg veel afscheiding. Maar kwam niet van ei-sprong denk ik...zolang duurt dat vast niet...Zit nu aan het einde van ongesteld zijn, en ben benieuwd hoe het komende weken gaat.
Weet wel dat bij sommige die periode langer duurt.
Mijn ervaring is dat ik  bij mijn twee eerdere zwangerschappen  nooit last had van ''ontpillen'', en nu dus wel erg  de eerste maand...
Zou het nog te maken hebben met dat je pas gestopt bent???

Gr RW 72

Hoi,

Ik heb nog nergens iets kunnen vinden dat de tweede cyclus na het stoppen met de pil langer duurde.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit namelijk in de tweede cyclus em zou dinsdag mijn NOD hebben. Maar als het zo is wat jij zegt, moet ik maar maar nergens op instellen. En over hoeveel langer hebben we het dan? 1 week of 2 weken?

groetjes Maui

Maui, weet niet of je vraag n.a.v mijn stukje bedoeld is, maar ik bedoelde niet dat de tweede cyclus langer duurt, maar dat je in de tweede cyclus ook nog last kan hebben van het ''ontpillen''. Dit duurt bij sommige vrouwen veel langer, al ken ik het zelf niet..Maar aangezien ik de vorige twee keren helemaal geen klachten had na het stoppen met de pil, en nu juist heel veel, ben ik ook benieuwd wat er komt..

bedankt, voor je reactie. Ik had het inderdaad verkeerd gelezen.
Het is wel raar dat in alle boeken over zwanger worden geen woord staat over ontpillen. Alleen dat het wat langer kan duren voordat je de eerste keer weer ongi wordt. Daarna zeggen de boeken dat alle restanten van de pil eruit zijn.
Dus de een (internetsites) zegt dat het ontpillen is en de ander zegt dat je dan een onregelmatige cyclus hebt. Er is dus waarschijnlijk nooit iets bewezen of onderzocht, anders zou toch overal hetzelfde staan?
Beetje vreemd...

groetjes Maui

nou ik was dus gewoon vrijdag ongi geworden terwijl ik normaal maandag moest.
maar mijn slijm was normaal net als met de pil, veel tijdens de eisprong.
maar nu blijft het aanhouden, weet dus niet hoe het zit.
ik denk dat mijn cyclus langzamerhand wel korter wordt en naar 28 dagen gaat, maar vraag me af of het normaal is dat slijmverlies, ik kan toch niet al na 10 dagen weer een ovulatie hebben?
vanaf de eerste ongi dag gezien

hallo fiebke,

ik weet wat je bedoelt. ook ik heb ongeveer 2 dagen veel last van gehad. het waren echt slijm proppen/stolsels (sorry hoor)
dit is pas de eerste maand dat ik ben gestopt met de pil maar heb dit nog nooit meegemaakt toen ik  de pil nog gebruikt. het waren wel op de dagen dat ik mijn eisprong zou moeten hebben. zou dat er dan misschien mee te maken hebben.
wie weet het..

gr
Lin

nee het is niet wat jij zegt, dat had ik in de eerste ronde wel, die proppen, maar nu is het echt geleidelijk en draderig! en dat duidt op een ovulatie lees ik overal.
ik denk misschien dat het zo is:
ik had maandags ongi moeten worden, maar door de spanning werd ik het pas vrijdags.
dus heb ik ook een normale cyclus waarvan alleen de bloeding is verlaat
oftewel:
maandags had mijn ongi dag moeten zijn, tel daar 2 weken bij op, kom ik uit op as maandag. en dat zou wel kunnen kloppen dat het gewoon wel doortelt, maar dat alleen mijn bloeding is verplaatst.
denken jullie dat dit mogelijk is?

Terug
Bovenaan