<p>Hallo Dames,</p><p>Oke, hier komt een heel verhaal en ik hoop dat jullie het begrijpen.</p><p>Mijn vriend en ik hebben een heerlijke dochter van bijna 16 maanden. Toen wij voor het eerst zwanger probeerde te raken maakte ik gebruik van ovulatietesten van Sensitest. Mijn lichaam maakte veel LH aan want tijdens de piek waren de testen altijd net zo donker als de controlestreep.</p><p>Nu willen wij wel graag een tweede maar we willen graag wachten tor november/december om weer te gaan proberen omdat ik dan een nieuw contract krijg op mijn werk. Daarnaast studeert mijn vriend nog en we verwachten dat hij dit laatste jaar haalt en dan klaar is in juli. Dus liever niet eerder als dan uitgerekend zijn.</p><p>Nu ben ik vorige maand gestopt met de pil om mijn lichaam alvast te ontpillen. We gebruiken ovulatietesten zodat we alleen een condoom hoeven te gebruiken tijdens de vruchtbare dagen. Gistermorgen en vanmorgen ovulatietest gedaan en uiteindelijk een superlicht streepje die je in eem bepaald licht moest houden om hem uberhaupt te kunnen zien. Dus mijn vriend en ik hebben gewoon seka gehad omdat ik er vanuit ging dat die eisprong nog wel even zou duren. Nu zojuist wilde ik gaan plassen en had ik hele slieterig slijm doorzichtig wat tijdens het uittrekken van mijn ondergoed tervoorschijn kwam (sorry voor de details). Kan het zo zijn dat ik dan toch nu een eisprong heb en dat de testen niet kloppen? Ik zit op dag 15 van mijn cyclus en heb een onregelmatige cyclus. Wie herkent dit?</p><p> </p><p>P.s. ik weet dat het niet slim was om onveilig te vrijen.</p><p> </p>