hoi allemaal,
ik lees hier soms dingen en dat wijkt heel erg af van ons patroon. ik vraag me af of het wel normaal is wat wij doen...hihi. en hoe jullie het doen.
Luna is nu 11wk oud. ze krijgt nu 4 voedingen. meestal drinkt ze zo'n 800cc op de 24uur. dus zo'n 200cc per keer in fles. dat kan wel eens verschillen. soms meer soms minder.
de tijden zijn:
-9:30 smorgens de eerste
-14:00 smiddags
-18:30 savonds
-22:00/22:30 savonds de laatste.
ik hoop dat ze dit zo aanhoud want ik ben er zeer tevreden mee.
heeft me wel 2dgn gekost om het zo te krijgen. en ze is vaak heel lui met drinken. dan heeft ze vaker ff voldoende met 120cc, maar daar trap ik dus niet in, want dan komt ze 2uur later weer. dus ik zit vaker wel een half uur aan de fles.
als het na 3 kwartier echt niet meer lukt stop ik ook. hoe doen jullie het?
ik ben benieuwd om andermans ervaringen te lezen.
groetjes en bedankt
sandy
ik lees hier soms dingen en dat wijkt heel erg af van ons patroon. ik vraag me af of het wel normaal is wat wij doen...hihi. en hoe jullie het doen.
Luna is nu 11wk oud. ze krijgt nu 4 voedingen. meestal drinkt ze zo'n 800cc op de 24uur. dus zo'n 200cc per keer in fles. dat kan wel eens verschillen. soms meer soms minder.
de tijden zijn:
-9:30 smorgens de eerste
-14:00 smiddags
-18:30 savonds
-22:00/22:30 savonds de laatste.
ik hoop dat ze dit zo aanhoud want ik ben er zeer tevreden mee.
heeft me wel 2dgn gekost om het zo te krijgen. en ze is vaak heel lui met drinken. dan heeft ze vaker ff voldoende met 120cc, maar daar trap ik dus niet in, want dan komt ze 2uur later weer. dus ik zit vaker wel een half uur aan de fles.
als het na 3 kwartier echt niet meer lukt stop ik ook. hoe doen jullie het?
ik ben benieuwd om andermans ervaringen te lezen.
groetjes en bedankt
sandy