kan dit??????

A

Anoniem

Guest
hallo ff een klein vraagje

kunnen dieren zoals katten aanvoelen dat je eventueel zwanger bent
mijn katjes blijven continu om me heen draaien bij me liggen enz hoopp dat iemand dit weet

Ik weet niet of t echt kan, maar ik heb wel een voorbeeld dat er erg op lijkt dat het wel kan..... (snap je me nog).....

Een collega van mij heeft een hele lieve hond.... Altijd druk in de weer, kan geen moment stil liggen in zijn mand. Overal waar zij gaat, gaat de hond ook.

Nu is dat sinds 22 weken anders. Ze dacht ineens, waarom is Max (zo heet de hond) zo rustig. En een paar dagen later kwam ze er achter dat ze zwanger is.
Sinds die tijd is max ook echt rustiger.

Dus ik hoop voor jou dat ook jou katten het goed aanvoelen. Maar als je echt zeker wil zijn, is er maar 1 manier om er achter te komen.

Testen.

Hou ons op de hoogte he!!

Succes Flower

Ja ik heb ook wel eens gehoord dat dieren aanhankelijker worden als je zwanger bent.Ik weet niet hoe dat werkt maar misschien wordt je lichaamsgeur net iets anders of zo.

hoi hoi

nou ik ben benieuwd kan alleen nog niet testen moet ff tot na de 12e wachten dan is pas mijn nod maar ik hou jullie op de hoogte

liefs sylvia

Hoi Sylvia,

Ik heb inderdaad ook gehoord dat katten kunnen aanvoelen dat je zwanger bent.
Nou heb ik 2 katten en vandaag positief getest, ben dus zwanger!!
Maar ik heb niets aan het gedrag van mijn katten gemerkt. Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.
Succes!

hallo anoniem het is inderdaad zo dat dieren dat kunnen aanvoelen ik heb 2 grote honden en die zijn niet bij me weg te slaan die ene legt constand de kop op mijn schoot en de andere ligt altyd vlak voor mijn voeten maar ja met dit weer is het erg warm vooral met de grote honden
groetjes wanda

Ook ik heb niets gemerkt aan onze katten sinds ik zwanger ben. Maar wel aan de hond van mijn zwager. die likte de hele tijd aan mijn benen, hoe vaak ik hem ook wegstuurde hij bleef terug komen. Toen vertelde mijn zwager dat hun vorige hond dat altijd deed bij iemand die zwanger was.
Ik die opmerkind nog weg gewuifd en gezegd dat er niets aan de hand was maar 6 dagen later een POSITIEVE test!!!!

Ik hoop het voor je want dieren zijn echt slim en merken veel.

Good luck!

Greets Tika

Hoi,

Mijn vriendin heeft ook een kat en toen zij zwanger was kwam de kat steeds op haar buik liggen. En ook van anderen heb ik gehoord dat wanneer je zwanger bent de katten dat merken/voelen.

Heet jij ook Sylvia? Het is dan misschien handig om iets bij de naam te zetten, heb ik net ook gedaan.

gr. Sylvia uit E

Terug
Bovenaan