Kan dit

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,
Ik ben sinds half aug. niet meer ongesteld geworden. Drie keer sindsdien getest, naar ha geweest. En me erbij neergelegd dat het langer gaat duren na pilgebruik. Nu hebben we afgelopen vrijdag geklust, en vanaf gisteren gevoelige tepels, slecht slapen, vol gevoel, steken in de buik. Ik ben niet ongesteld. Ik ga nog niet testen, eind van de week. Maar wie herkent dit en was zwanger?????????

Groetjes M

goh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben! dacht al dat ik t me aan het inbeelden was. ik heb dus precies hetzelfde gevoel en ik weet ook niet of het "raak" is! moet pas eind deze maand m'n ongesteldheid krijgen(met pil normaal, weet niet hoe het nu loopt), dus ik zit ook behoorlijk in onzekerheid(bah) het enige verschil wat wij hebben is dat ik pas net gestopt ben met de pil en dat ik dus nog voor de eerste ongesteld moet worden! het kunnen dus 2 dingen zijn, of zwanger of het kippenhok is in de war door de pil.

hoop dat we elkaar straks de hand kunnen schudden natuurlijk, hihihi

ik wil zelf pas half dec ofzo gaan testen dan kan ik m'n natuurlijke menstruatie nog even de kans geven anders is het toch maar testen verspillen.

groetjes van esther

Hallo dames,

Ik kan jullie geen zekerheid geven maar ik kan natuurlijk wel vertellen hoe ik mij voelde tijdens mijn zwangerscahp zo'n 2 jaar geleden.
Ik had enorm gevoelige borsten, was veel misselijk.
ik had ook enorme behoefte aan een bepaalde maaltijd en chips! En ik weet nog dat mijn huid overgevoelig was.
Nu ben ik ook aldoor misselijk echt de hele dag door en voel soms steken in mijn borsten.
De laatste twee maanden is mijn cyclus wat langer geworden. Ik wacht tot en met zondag en dan haal ik een test.
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan