Kan dit?

A

Anoniem

Guest

Ok, voor alle duidelijkheid, vorige week ongesteld geworden. Nu zit ik in mijn vruchtbare periode, we zijn dus aan het klussen, stel je schiet raak dit keer en ik word de volgende menstruatie periode niet ongesteld....weet je dan al dat je zwanger bent. Ik bedoel zo kort op elkaar, dus dat je zeg maar 3 weken zwanger bent. Weet je dat dan al of?... Ik weet van ellende niet eens of ik mijzelf wel goed uidelijkheb gemaakt zo ;)

Hoi,
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar vorige week was je ongesteld en nu ben je alweer vruchtbaar. Dat is snel zeg. Hoeveel dagen telt jou cyclus dan?
Groetjes Rene

Nee, 27 dec. werd ik ongesteld. Dit duurde tot  2 jan. Volgens de vruchtbaarheidskalender heb ik mijn vruchtbare dagen 7 8 9 en 10 jan. en 11 jan. eisprong. begrijp je me nu?

Hoi, Dit lijkt mij ook een korte cyclus maar het zou kunnen.
Zodra je overtijd bent, ben je inderdaad al 2 week zwanger, de twee week ervoor tellen ze later gewoon mee dan is het makkelijker tellen en die krijg je kado.
Omdat niemand precies weet wanneer de eisprong is (uitzonderingen). kun je makkelijker tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie.

Groetjes en klus ze
Irma

Hoi Irma,

Dank je wel voor je reactie en info.

Ik merk het wel...ik vind dat getel en die dagen wanneer dit wanneer dat erg lastig...

Hoi,

Ik had op de 26e de eerste dag van mijn menstr. bij een regelmatige cyclus van 28 dagen wat bij mij het geval is wil zeggen dat ik ongeveer nu in mijn vruchtbare periode zit.
Dit is bij jou dan ook zo ongeveer het geval. Een arts zou dan aanraden om om de dag te klussen. Stel dat je dan niet ongesteld wordt dan gaat de telling uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus ik ga bij jou voor het gemak ook even uit van een cyclus van 28 dagen. Je eerste dag van de laatste mens. was op 27 december, dus dan moet je na 28 dagen weer ongi worden dat zou dan op 24 januari. Stel dat je dan test dan ben je op 24 jan. 4 weken zwanger.
dus de duur van je zwangerschap gaat in op de eerste dag van je laatste mens.
groetjes

Terug
Bovenaan