kan dit???

A

Anoniem

Guest
hoi

ik ben 2 februari ongesteld geweest en 2 weken later weer.
sinds 2 februari ben ik ook gestopt met de pil.
kan het zijn dat ik een miskraam heb gehad of wie weet anders wat hed is geweest.
ik heb een cyclus van 28 dagen en mijn vruchtbaartse dag was 15 en toen werd ik ook ongesteld, de dag er voor hebben we nog geklust.
ik snap het allemaal niet meer.
en het is best hevig.
veel suces met het klussen allemaal en vor diegene die het gelukt is gefeliciteerd.
groetjes missknuffeltje

Hoi,

Een miskraam lijkt me hoogst onwaarschijnlijk! Je schrijft dat je nog maar net gestopt bent me de pil, je lichaam moet daar dus nog aan gaan wennen. Je schrijft ook dat je een cyclus hebt van 28 dagen, wanneer je aan de pil bent krijg je elke maand een onnatuurlijke bloeding, geen echte menstruatie dus dat zegt ook niets over je cyclus. Pas na een paar maanden zul je hier wat beter zicht op hebben hopelijk. Je zult echt even geduld moeten hebben en je lichaam de kans moeten geven om je menstruatie/eisprong weer goed op gang te brengen.
Het is dus waarschijnlijk zo dat je na 2 weken al weer ongesteld bent geworden. Je moet dus weer beginnen met tellen vanaf de 1e dag van die menstruatie. Dus dan zit je nu in ronde 2.
Suc6!

Groetjes Ineke

Hoi missknuffeltje en Ineke,

Ik wil even iets corrigeren wat jij schreef Ineke; het hoeft niet persé zo te zijn dat je lichaam tijd nodig heeft om  om te schakelen, dat is bij iedereen anders..Toen ik stopte met de pil ( 9 jaar geslikt ) duurde het één cyclus van 6 weken, en daarna was ik al zwanger. Ook heb ik verhalen gehoord van meiden die gelijk in de cyclus na het stoppen met de pil al zwanger raakten.
Ik vind je verhaal  persoonlijk wel veel op een heeele vroege miskraam lijken, missknuffeltje. Dat hoeft het natuurlijk niet te zijn, het kan ook best dat Ineke gelijk heeft in jouw geval, en dat je weer in je natuurlijke cyclus moet "rollen", maar het kan het allebei zijn. Helaas zal je daar geen uitsluitsel over kunnen krijgen..

Succes evengoed, allebei!!

Greetz Jenny

Terug
Bovenaan