Kan dit??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Tien dagen geleden heb ik de laatste pil geslikt. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar omdat ik nieuwsgierig was heb ik vanochtend een test gedaan, ik had 'r toch nog twee liggen. Twee duidelijke strepen, dus positief.

Ik had niet verwacht dat ik al zo snel zou kunnen testen, en kan niet geloven dat 't echt is... Of kan 't nog een foutje zijn?!

hoi als jij 2 duidelijke strepen had en vandaag je nod dag zou moeten zijn dan mag ik je volgens mij nu van harte feliciteren en mijn advies gooi die andere test er ook tegen aan.
maar je heb ook testen waar je een streepje en een kruisje moet hebben he maar daar zal je vast wel 10 keer naar gekeken hebben sorry
meid van harte gefeliciteerd en geniet ervan
groetjes choco

Hai Charlotte,

Ik snap het eigenlijk niet zo goed....
Als je tien dagen geleden je laatste pil slikte, dan moet je daarna toch gelijk ongesteld  worden,als stopweek zeg maar? Het is toch altijd drie weken pil slikken en dan enkele dagen later je menstratie? Of is dat niet bij alle pillen zo? En daarna zou dan pas je eerste pilvrije cyclus beginnen.... Of ben je tijdens je laatste cyclus onzorgvuldig geweest met de pil?

Maar goed, hoe en wat maakt eigenlijk niet uit, want je bent zwanger!!! Gefeliciteerd hoor! Je bent dan wel één van de allersnelsten hier.

Geniet ervan!

Martine

Bedankt voor jullie berichtjes, en de felicitaties... Gek!

Misschien niet zo duidelijk opgeschreven. De pil die ik slik heeft geen stopweek, ik moet elke dag een pil slikken en wordt dan elke 28 dagen ongesteld. De eerste dag van m'n laatste ongesteldheid was 21 mei, dus 18 juni had ik weer ongesteld moeten worden.
Omdat we vanaf juli willen proberen was ik vorige week maandag, 8 juni gestopt. Mijn man was toch veel op reis, en ik dacht dan kan ik alvast 'ontpillen'...
Die andere test gooi er vandaag of morgen voor de zekerheid dus ook maar tegenaan!

Charlotte

Hai,

O ik snap 'm!
Maar wel superleuk dat het zo snel is!
Dan heb je eigenlijk nog niet heel veel tijd gehad om je voor te bereiden op het 'proberen zwanger te worden'. Ik kan me voorstellen dat dit dan gek voelt!
Ik zou zeggen: ga er maar snel van genieten dan! En lekker voorbereiden op je kindje!

Ik zit in ronde 3 en heb morgen m'n nod denk ik, vanochtend vroeg negatief getest, maar ik blijf hopen want ik voel ook nog geen ongie aankomen!

Groetjes Martine

Gelukkig heb ik alle tijd om te wennen, want dan zou ik pas in week 4 zitten...
Succes Martine! Hoop dat het snel raak is! Zijn jullie aan het proberen voor de eerste?
Charlotte

Nou, dat zou lekker snel zijn! Haha, je maakt ons allemaal jaloers haha!
Spannend hoor!

Terug
Bovenaan