Kan dit?

Hoi allemaal,
even een vraagje. Ik heb op 10-03 een miskraam gehad. Tenminste toen ben ik begonnen met vloeien maar het vruchtje was al 6 dagen eerder gestopt met groeien. Nu hen ik dus bijna twee weken later, en ik heb ontzettend gevoelige borsten. Dit had ik ook voordat ik de miskraam kreeg, en dus echt zwanger was. Zou het kunnen dat ik nu al weer zwanger ben? Of is dit gewoon wishfull thinking?

Groetjes lucielle

Hoi hoi,

Ik heb het precies het zelfde,ik ben op 6 mrt heeeeel iets begonnen te vloeien,8 mrt het vruchtje verloren,11mrt kwam alles los en nu bijna 3 weken later heb ik ook mijn twijfels of ik misschien wel weer zwanger ben.
Af en toe verlies ik nog steeds iets oud bloed en ik heb last van stemmingswisselingen,vol gevoel,gevoelige borsten,zal dit dan toch komen door de miskraam of zouden we beiden toch weer..........

liefs Caro

Lucielle,

eerlijk gezegd denk ik dat je niet alz wnager bent. Dan zou je het namelijk wel heel snel weer voelen. Misschien reageert je lichaam op de eisprong, dus klussen maar.

Ga er niet van uit dat je direct weer zwanger wordt, dat geeft zo'n enorme teleurstelling zo vlak na een miskraam.

Sterkte

Miep

Hoi Hoi

Het zal natuurlijk best kunnen dat je al weer zwanger
bent ,maar dat je het al zo snel merkt kan ik mij niet
voorstellen.Ik ben 13mrt gecurriteerd dus nu 2wk ge-
leden dus ik zal nu ongeveer weer mijn eisprong moeten
hebben.Mijn huisarts vertelde vanmorgen dat je naar een
miskraam heel vruchtbaar kunt zijn.Ik heb nu nog af en toe
last van de kwaaltjes van mijn zwangerschap.Maar hij ver-
telde dat je zwangersschaphormoon nog vrij lang in je
lichaam blijft .Misschien is dat bij jou ook zo dat je daarom
misschien je weer net zo voelt,maar misschien ben je inderdaad
wel weer zwanger.Ik hoop voor je dat je weer snel zwanger wordt
en de anderen ook natuurlijk.

Groetjes anita

Ik heb ook welleens gehad dat ik 2 weken na een miskraam een test had gedaan en die gaf nog steeds aan dat ik zwanger was. Die dag ben ik naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze bloed afgenomen, maar daar bleek uit dat ik toch niet zwanger was. Met een bloedonderzoek kunnen ze het namelijk veel beter zien.

Nou ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

En veel sterkte met alles.

Liefs Elina
Nu 13w2d zwanger

Hoi, misschien ben je niet zwanger maar het kan wel. Ik ben direct na een miskraam zwanger geraakt, zonder een menstruatie ertussen. Ben nu 13 weken zwanger en het gaat goed tot nu toe. Niemand kon mij vertellen hoelang het Hcg hormoon in het lichaam  blijft zitten na een miskraam, iedereen zei wat anders van 1 week tot 9 weken! Ik heb 6 weken na de miskraam getest, positief en met 9 weken een echo gehad waarop ik echt zwanger was en ook 9 weken  zwanger dus.  
Dus het kan wel en misschien bij jou ook. Ik hoop het voor je, liefs, margriet  

Hoi meiden,

Vandaag heb ik de vk maar es gevraagt hoe het nu precies zit met het hcg hormoon.

Volgens haar is het hormoon met ongeveer 2 weken uit je lichaam verdwenen.

Dus mocht je vermoedens hebben dat je weer zwanger bent na een mk en de test slaat positief uit met 4 weken,dan kun je dus met zekerheid zeggen dat je weer in blijde verwachting bent!

liefs Caro

quote: lucielle schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2006 21:44:11'));

Hoi allemaal,
even een vraagje. Ik heb op 10-03 een miskraam gehad. Tenminste toen ben ik begonnen met vloeien maar het vruchtje was al 6 dagen eerder gestopt met groeien. Nu hen ik dus bijna twee weken later, en ik heb ontzettend gevoelige borsten. Dit had ik ook voordat ik de miskraam kreeg, en dus echt zwanger was. Zou het kunnen dat ik nu al weer zwanger ben? Of is dit gewoon wishfull thinking?

Groetjes lucielle

hoi lucielle,
ik heb het zelfde mee gemaakt als jou  denk  ik   want ik wil je niets inpraten...
maar dit is mijn verhaal daar over....
ik had ook een miskraam en moest toen wachten op mijn nieuwe mestruatie...
[en ook ik had weer last van gevoelige borsten,].    
maar   mijn menstuatie blijf weg omdat ik meteen weer zwanger was.
dus tja wie weet is dit ook het geval bij jou     laat me het even weten .

groetjes annouschka

Terug
Bovenaan