Kan dit???

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zoals ik vertelde zijn mijn vriend en ik sinds gister aan het klussen geslagen. Ik denk dat gsiter of vandaag mijn eisprong was. Deze voel ik normaal bijna nooit.

Nu heb ik vooral vanmorgen, maar ook weer in de loop van de middag telkens kleine steekjes / krampjes in mijn onderbuik.

Zit dit tussen mijn oren omdat ik er nu mee bezig ben ?? of kan je een bevruchting voelen???

Echt heel vaag dit!!

liefs kim

denk niet dat je dat kan voelen, misschien je eisprong wel! want de innesteling is ook pas paar dagen later! spannend allemaal he?!!! je voelt zoveel ineens in je lichaam!!!
ik heb ook vandaag me ei en heb ook regelmatig krampjes onderin!
liefsss

Zie je, dacht ik al... zit gewoon tussen mn oren haha... inderdaad, ik ben er best wel mee bezig allemaal... nou wie weet zijn we tegelijk ??!!

bedankt !! liefs

Hoi Hoi

Je voelt nu ineens heel veel in je lichaam en vaak hoeft het niks te betekenen.
Hoelang heb je de pil geslikt? de eerste maand heb ik ontzettend last gehad van ontpillen, was misselijk zelfs echt overgeven 's morgens. buikpijn,geen eetlust meer, wat ik normaal heel lekker vond vind ik nu minder lekker.
Dus ik dacht nou misschien is het meteen raak maar nee hoor gewoon ontpillen.

Maar het kan wel in 1 keer raak zijn hoor maar probeer er iets minder mee bezig te zijn hoe moeilijk het ook is.

Succes!!!

Hoihoi!

De bevruchting kun je niet voelen, dit vindt immers plaats als je ei niet met je lichaam verbonder is. Je eisprong en je innesteling kun je wel voelen. Niet iedereen voelt het, maar het is wel mogelijk!

Je zal dus misschien je eisprong hebben gevoeld. De innesteling vind dan pas over een dag of 6 plaats, maar is ook voor iedereen weer anders.

Zoals hierboven ook al staat± als je zwanger wilt worden voel je ineens heel veel. Ik ben zelf al flink wat keren door mijn lichaam voor de gek gehouden en ben bang dat mijn lichaam nu weer een rotgeintje met me aan het uithalen is.

Als je zeker wilt weten wat je voelt, zou je het eens in een agend oid bij moeten houden. Misschien dat er regelmaat in zit en je idd je eisprong hebt gevoeld!

Succes met zwanger worden meis!

Liefs Daisy

Thanks voor de reacties,!

Ik denk dat het dan inderdaad gewoon de eisprong was... dan gaan we gewoon weer klussen :)...

Ik ben 9jaar aan de pil geweest en nu bijna 1 jaar al gestopt. We hebben altijd heel goed opgelet met wanneer te klussen vandaar dat ik nog niet zwanger geraakt ben. Nu we gericht klussen hoop ik dat het was sneller gaat omdat ik al een poosje van de pil af ben.

Ik merk het over 2 weken vanzelf wel of ik ongi wordt of niet. Ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is, het zou wel leuk zijn natuurlijk.

Ik wil al zolang zwanger raken maar het "mag"steeds niet van ons om het zo maar te zeggen, nu ineens "mag" het wel... dat alleen al is een raar maar fijn gevoel!

het is wel echt fijn dat ik hier alles kwijt kan, vooral de dingen waar mijn vriend zich totaal niet mee bezig houdt kan ik lekker kwijt! Super!!!

xxx

Hoi

Oh je bent al een jaar van de pil af dan ontpil je in ieder geval niet meer hahaha.
Misschien idd je eisprong.

succes en hopelijk snel zwanger

Hoi, ik had gisteren ook mijn ei-sprong en precies hetzelfde gevoel. Alleen aan de linkerkant. "Volgens mij heb ik mijn ei-sprong," zei ik tegen mijn vriend. Pas daarna heb ik een ovulatietest gedaan, en ja hoor.

Terug
Bovenaan