Kan dit??

Ik ben helemaal verward!! Ik voelde net een soort plopje in mijn buik. Echt iets wat ik nog nooit heb gevoeld... Is dit de baby????????
Ik ben pas 12wkn4dgn zwanger van de eerste... Ik had verwacht pas rond 18/20 weken dit te voelen, maar net opeens... een klein plopje.. Misschien zijn het gewoon mijn darmen ofzo, kan natuurlijk ook. Ik heb dit alleen nog nooit gevoeld.. De kleine ligt wel lekker vooraan, de VK had met 11 wkn ook geen moeite het hartje te laten horen.
De meiden die zwanger zijn van hun tweede, derde of vierde weten jullie nog wat jullie voelden toen jullie de baby voor het eerst voelden???
Voelen jullie al iets?
Mijn buikje is sinds afgelopen weekend flink gegroeid... Je kunt er niet meer omheen nu.
Leuk Leuk Leuk!!
Liefs Chantal

ik lijk de kleine ook wel eens te voelen maar weet het ook niet zeker lijkt inderdaadnet of er kleine belletjes klappen voor mij is het al de 3de maar ik twijfel ook echt of het al zo vroeg kan

Jepp dat kan!!! Ik had het met 12 weken ook al bij mijn 2e kindje!! Bij de eerste wist ik het niet zeker... Maar was ook al rond 13 weken!!

Hoi ik ben nu 11+3 en heb vorige week ook al een kleine plop gevoeld. Ik was toen ook aan het twijfelen maar mijn schoonmoeder was er en die zei oh ja dat kan heb ik ook gehad bij mijn kinderen dus toen was mijn twijfel weg.

Groetjes Jojanneke

heej, ik ben nu 12+1, heb nog niks gevoeld en bij m'n zoon voelde ik het met 19 weken. het schijnt wel dat vrouwen die nogal dun zijn dat die het eerder voelen. ben zelf niet heel erg dun maar ik denk wel dat ik het nu eerder zal herkennen.

Dank je wel meiden! Ik ben niet heel dun, ik heb een normaal gewicht. Ik voel wel al 2 weken mijn baarmoeder heel goed. Ik was eerst ook aan het twijfelen of dit mijn baarmoeder is, maar dit bevestigde de VK. Ik kon haar precies aanwijzen waar de kleine lag, en dit klopte ook, waardoor zij het hartje snel kon vinden met 11wkn. Ik ben benieuwd of dit de kleine was, ik vind het namelijk erg leuk als ie zich nu al voelbaar maakt.

het kan vast. Als jij n plople hebt gevoeld die je niet herkend dan zal t vast de kleine zijn. wat bedoel je met de baby ligt vooraan? Betekent dat dat de baarmoeder niet tegen je buik aan zit?

Terug
Bovenaan