kan dit?????

A

Anoniem

Guest
vorige week 9-11 ben ik ongesteld geworden. nu een week later voel ik me sochtens misselijk, af en toe zere borsten en zit ik echt mega onder de puisten (ik heb nooit puisten, ja heel soms 1 bij mn neus of zo) en ben erg wisselvallig qua stemmingen. mijn vraag is dus. kun je zwanger zijn terwijl je ongesteld wordt? Ik hoor wel eens verhalen dat mensen pas heel laat inde zwangerschap erachter komen dat ze zwanger zijn omdat ze ongesteld bleven worden. weet iemand dat?

groetjes

Hai meid,

Ik reageer maar gelijk even op je bericht: Dit kan indd!
Het komt niet zo vaak voor maar een collega van mij, is tijdens haar gehele zwangerschap ongesteld gebleven dus het kan wel.....Ik zou voor de zekerheid dan nog maar eens een testje doen, kijken wat daar uitkomt want het is wel vreemd dat je juist nu dit soort kwaaltjes krijgt..... Ben benieuwd hoor!

Je bent niet grieperig ofzo? Dat je daardoor je zo voelt? En ben je wel je gewone dagen ongi geweest of korter? En als je heel erg twijfelt, dan zou ik gewoon even je huisarts bellen voor advies.

Laat je het even weten? Succes! Liefs Lynn.

nee ben niet grieperig geweest. en ben vandaag nog een beetje ongesteld ben altijd minimaal een hele week ongi. Deze week wel ietsjes minder bloedverlies dan anders. Maar als je ongi bent dan wordt je baarmoederslijmvlies toch afgestoten? gaat dan niet automatisch je vruchtje mee naar buiten. misschien toch maar even een testje doen voor de zekerheid.

Nee, blijkbaar niet als er toch dames zijn die ongesteld blijven tijdens een zwangerschap. Kijk: ik weet niet precies hoe dat dan zit, het zal ongetwijfeld een ander soort ongesteldheid zijn als de reguliere menstruatie maar toch, het kan!

Ik zou zeker even een testje doen, dan heb je misschien weer wat meer zekerheid!

Liefs!

Ben je pas gestopt met de pil???? Ik heb namelijk ook dit soort klachten gehad en heb sinds het stoppen met de pil een erge onzuivere huid, ben idd wel eens misselijk enz het kan ook ontpillen zijn volgens mij.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon zwanger zijn en ongesteld je zal niet de eerste zijn.... Ben benieuwd of je al getest hebt.

Hoop dat je alsnog positief test!

vandaag een test gedaan en ben Niet zwanger.... zal er wel bij horen dan deze maand haha

Terug
Bovenaan