Kan dreumes zwangerschap aanvoelen?

<p>Hallo meiden,</p><p> </p><p>Ik vroeg me af of iemand hier bekend mee is. Wij zijn er net een weekje achter dat ik zwanger ben (5,5 week) en sindsdien is mijn dochter van 1,5 ontzettend hangerig, jengelig en niks is goed! Terwijl ze normaal gesproken een ontzettend lief spontaan kind is die zichzelf heerlijk kan vermaken! Overal waar ik ben hangt ze aan mijn benen, letterlijk!</p><p>Zijn er meerdere mama's die dit hebben/hadden?</p><p>Liefs!</p>

Ik denk het wel! Ik ben nu 35 weken zwanger en mijn dochter van 1,5 is ook echt in een mama fase. Ik heb ook echt het idee dat ze aanvoelt dat ze binnenkort de aandacht moet delen. 
Het kan aan de andere kant ook de leeftijd zijn. Mijn dochter is dus ook 1,5 en heeft dit gedrag dus ook..  

Ja ik geloof er wel in. Een week voordat wij zelf wisten dat we zwanger waren zei onze peuter baby zusje, we dachten oh dat heeft hij vast ergens gehoord en jahoor ik was zwanger.. En jahoor het is een meisje haha en nu ben ik 37+3 en hij is erg hangerig en echt een mama fase. Ons zoontje is trouwens 2!

Terug
Bovenaan