Kan echt niet meer slapen!!!!

A

Anoniem

Guest
ZUCHT, triest he!!!! Is het half drie s'nachts en ik kan niet slapen.

Heb het zo ontzettend warm en voel zoveel geborrel in mijn buik. Echt vervelend. Als er nu een teken zou zijn dat de bevalling zou beginnen, dan zou ik superblij zijn, maar er is niets te bekennen.

Vraag me af hoe ik deze nacht weer doorkom. De hele nacht zuchtend en draaiend naast manlief liggen zie ik ook niet zo zitten. Word ik alleen maar chagrijnig van. Dan maar beneden achter de laptop.

Als jullie nog goede tips hebben, laat het dan maar even weten. Wat een tijdstip he, om dat te vragen.

Liefs mamabinck.

he mam's,

Ja ik ken je verhaal.
ik heb vanacht eindelijk 'n keer goed geslapen en dan gaat de wekker om 6 uur, das altijd he.
Ik moet dadelijk weer naar de gynocoloog pff maar heb niet echt zin.
Hij komt er toch niet sneller door en om nou te springen dat ik 'm weer even op de echo zie kan ik nou ook niet zegggen want de verlangens worden dan met de minuut groter dus ik weet nu al dat ik vanacht geen ook meer dicht doen.
Wou dat ze me daar vertelde dat ik al ontsluiting had ofzo maar dat word 'm niet want hij zit daar prima.Ik heb niet zo heel veel last van gekke dingen alleen heel de dag harde steken door mijn benen en die doen zo zeer dat ik er bij moet gaa nzitten anders zak ik door mijn benen heen.
Gister heel de dag last van gehad en mijn zoontje gaat juist dan  streken uit liggen hallen en weg rennen.tja dan is het even  tot 10  telllen en rustig blijven.Je leert er gelukkig mee omgaan he.
Nou kan hier wel een A-4tja gaan typen met wat ik wel en niet leuk vind maar daar worden we allemaal niet vrolijk van he(hihi)

Veel succes iedereen en wie het nog kan geniet er van...

Groetjes Yocha (37wk)

Hoi meid,
Ik heb er ook veel last van (gehad?).
Omdat ik zo moe was en s nachts dus niet sliep, ging ik overdag even een uurtje slapen. Sinds een week ongeveer ben ik mezelf gaan dwingen om overdag niet te slapen (wel rusten maar niet slapen). Echt moeilijk en de eerste 3 dagen lag ik er dan s avonds om 9uur al in.... maar ik sliep wel!

Nu ga ik op normale tijden naar bed. In slaap komen is meestal moeilijk (heb erg veel last van rusteloze benen), maar ik slaap wel! Ik wordt vaak wakker (ongeveer 4 x) om te plassen maar val zo weer in slaap als ik weer in mijn bed klim.

Ik weet niet of jij overdag slaapt? maar zo ja, zou je dit misschien ook kunnen proberen.

Ik hoop voor je dat je snel weer goed slaapt s nachts.

gr,
Casey

ik heb nog steeds last van, wat ik wel doe is op de bank liggen en film kijken val ik af en toe van in slaap,behalve   als jij wakker van ligt van een film kijken.

ik heb het opgegeven dat slaap, zit op dit moment niet in me woordenboek.

succes Manal

Tip als je last hebt van rusteloze benen:

Geef eraan toe. Laat je benen maar lekker wapperen als je ze niet stil kan houden. Ik heb tenminste gemerkt dat als ik het ga proberen tegen te houden, dat het dan alleen maar erger wordt.
Een stukje lopen in huis of een enkele kniebuiging wil ook nog wel eens helpen.

Succes!

Bedankt voor de tips rond rusteloze benen. Ik merk dat even lopen wel weer helpt. Ik heb het eigenlijk alleen als ik op mijn zij lig en altijd in dezeflde been (links) sinds het kindje is ingedaald, dus volgens mij wordt er iets afgekneld>>> moet er gewoon even doorheen en dan als ik eenmaal in slaap ben gevallen (na een stuk of 3 keer even rondlopen) dan gaat het weer over :0/
gr,
kc

Terug
Bovenaan