kan een blaasotsteking je zwangerschapstest beinvloeden ???

Hoi meiden,

Hb ff een vraagje, kan het zijn dat als je een blaasontsteking heb, je zwangerschapstestenh daardoor beinvloed worden. en dan bedoel ik negatief testen.

Ik heb namelijk sterk het gevoel zwanger te zijn maar negatief getest vanmorgen. Nu heb ik bij het plassen vandaag al 2 keer een licht iriterend gevoel. Het doet niet zeer ofzo, maar er ging gelijk een iedee bij me op komen van een blaasontsteking.

Wie kan mij helpen, want als ik echt niet zwanger ben dan kan ik maar beter meteen uit die droom geholpen worden. Dan houd mijn lichaam me gewoon enorm voor gek

gr. Bambi

He lieverd!!!
he shit joh, nog geen twee streepjes...............................dat vind ik balen voor je!!!!
Ik zou niet weten of hij ook negatief kan zijn terwijl je zwanger bent, ik heb het ook een paar keer gedacht en de uitslag ken je......................Ik hoop voor je dat er wat meiden zijn die er wel een antwoord op weten en anders dat de test over twee dagen wel positief is!!!!
Succes met wachten en een hele dikke kus,
Dag, dag
Rimke

Sta op het punt van vertrekken en bedacht me ineens dat jij vandaag ging testen, kan dus helaas niet blijven babbelen..........misschien vanaaf laat dat ik effe kom buurten en mag ik je een tip geven? Is niet leuk maar komt uit een goed hart.........en je zegt het zelf ook al: de eerste teleurstelling is niet leuk als een test negatief is, helemaal niet leuk zelfs, en kan natuurlijk nogpositief worden, en dat hoop ik echt heel erg voor je maar: kom op he, laat je koppie niet hangen!!! Ik heb de teleurstelling bij mezelf ondervonden, en die kwam keihard aan en dat gun ik niemand!!! Wil dus gewoon niet dat je teleurgesteld word (hoewel je dat natuurlijk mag zijn!!). Nou ja, lang verhaal maar het komt er op neer, laat je koppie niet hangen, volgende keer beter en dat kindje komt er echt voor ons!!!!
Doei meisje, misschien tot vanavond!!!
Kus Rimke

Bambi: ik heb het even gegoogled (waarschijnlijk heb je dat zelf ook gedaan) maar op de ene site (predictor) lees ik dat een blaasontsteking de test niet beinvloed en op een andere site lees ik dat het de test wel beinvloed....  Heb dus helaas geen antwoord voor je.

Rimke: wat lief dat je komt buurten...je wordt gemist op het klus babes forum hoor!!

X Pip

hallo

ik heb juist gelezen dat het je   test wel kan beinvloeden maar dat ie danjuist iets positief word

volgens mij staat dat ook in de bijsluiter maar weet ik niet meer zeker en ik had de kruidvat test

inmiddels bijna 7 weken zwanger

Terug
Bovenaan