Kan een eisprong nu eerder komen na een miskraam???

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb op een ander forum begrepen dat je eisprong nu eerder kan komen.

ik heb w.s vorige week maandag een miskraam gehad, het was twee dagen voor mijn nod. ik werd s'nacht wakker van een vreselijk pijn in mijn buik en heb toen een wit doorzichtig zakje/vliesje verloren van ong 2 bij 2 cm. de dag erna voelde ik mij erg ellendig, misselijk en buikpijn.

volgens dat forum waar ik ook nog meeklets moet ik die bloeding niet als mijn nod zien en er op rekenen dat mijn eisprong eerder zal zijn. klopt dat?
zijn er hier meiden die daar ervaringen mee hebben.

ik heb sinds gister ook wat last van mijn borsten, kan dat mogelijk nog door hormonen komen???

weet iemand antwoord op mijn vraag???

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Ik heb zelf 2 keer een mk gehad, maar heb juist iets ander te horen gekregen van mijn gyn. Het kan zelfs wel 6 weken duren voordat je ongi word na een mk. De eerste keer was ik na 4 weken weer ongi, de tweede keer na bijna 5. Het enige wat ik wel had na de mk is dat de eisprong erg duidelijk te voelen was. Zelfs er pijnlijk was. Een aantal dagen lang had ik flinken buikkrampen. Mijn borsten waren sowieso gevoelig rond mijn NOD. Dus laat je niet gek maken met die verhalen. Het is namelijk ook heel goed mogelijk dat de eerste paar keren na een mk je hele cyclus op zijn gat ligt, en je dus ineens heel onregelmatig bent.
Wil je het allemaal zeker weten vraag het dan na bij de ha, vk of gyn. Zij weten er het fijne van.
 Ik hoop dat je gauw weer zwanger zult zijn, en dat je dan een geheel zorgeloze zwangerschap hebt!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan