Kan een negatieve test later positief worden?

<p>hallo,</p><p>ik heb vandaag een test gedaan,omdat ik me anders voelde als anders.</p><p>zijn al enige tijd bezig met onze kinderwet.</p><p>ik zou vrijdag anders ongesteld moeten worden, maar heb vandaag al getest en deze was negatief.</p><p>kan deze later nog positief worden na eventueel overtijd zijn?</p><p> </p>

De test die je nu gedaan hebt moet je niks meer mee doen. Die is na de afleestijd niet meer geldig. Dus ook al zou er een "tweede" indroogstreep bij komen na een paar uur of dag later. 
Wel kun je na je nod nog een test doen die positief kan zijn. Vaak heb je voor nod te weinig hcg hormoon waardoor de test nog niks opneemt. 
Succes.

Lastig is dat he?

Bij antibiotica voor blaasontsteking mag je gewoon alcohol drinken. Staat namelijk niks over in de bijsluiter en de huisarts heeft het toen der tijd ook tegen mij gezegd. 
Ik zou inderdaad ook gewoon een smoes verzinnen

Gebruiker ja je kan als je later een nieuwe test doen eventueel wel positief testen. Elk lichaam is anders en de een maakt dus ook sneller HCG aan dan de ander. Dus je kan nog even een paar dagen wachten en opnieuw testen. Ik heb zelf een eerste keer bijna een week na mijn verwachtte NOD positief getest, maar ik gebruikte toen nog geen ovu testen of iets dus kon er ook na zitten met mijn verwachtte NOD. Helaas eindigde deze zwangerschap met 6 weken in een miskraam.

BengelsBaby volgens mij heb je het bericht in het verkeerde onderwerp geplaatst.

Terug
Bovenaan