Kan er even niet meer tegen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik voel me zo beroerd van dit weer. Ik heb een paar dikke benen en voeten en dat gaat steeds meer pijn doen. (die kleine is gelukkig erg aanwezig dat maakt mijn dag dan weer goed)

Ben alleen maar moe en droom over de meest gekke dingen en het lijkt net of ik het allemaal echt mee maak. Dus ook weer erg vermoeiend. Ik word wakker als een zombie en ga slapen als een zombie. Weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet.

Ik voel gewoon dat niet lang meer duurt voordat ik een bui krijg. Er hoeft maar iemand iets te zeggen en ik ga. Alles word me soms te veel......

liefs helma

Helma,

het is ook niet het meest ideale weer voor zwnagere vrouwen. Vocht vasthouden doen we al, maar met dit weer nog meer. Misschien kan je eens wat groente eten waarmee je vocht afdrijft. En blijf veel drinken, want je hebt dat vocht gewoon nodig.

Verder klaag je hier maar lekker, jij schrijft het lekker van je af en er is altijd wel iemand die reageert. En weet ook je bent niet alleen, en het is voor een heel goed en leuk doel.

Miep

hoihoi,
Ik heb mijn man een plavondfentilator boven het bed laten hangen, op bed lig je redelijk en met dat briesje kan ik het wel even uithouden....
Ik moet theoretisch nog een week....
succes

Ik ben ook eens zwanger geweest in een hele hete zomer... Ik heb toen een zwembadje gekocht voor achter het huis en ben daar heerlijk in gaan liggen... dat was de enige manier om de hitte echt uit mijn lijf te krijgen...

succes en hou je nog ff taai... koelere dagen komen eraan ;-)

liefs Bats

pffff wat herkenbaar!! ik voel me zo slap als een vaatdoek, ben bekaf, en slapen helpt niets, behalve dat de tijd dan weer voorbij gaat. In de tuin zitten een boek lezen is me eigenlijk al te zwaar en ik heb nergens zin aan. Mijn kuiten lopen ook door tot aan de grond, ik heb mijn enkels al enige weken niet meer gezien ondanks dat ik het voeteneind van mijn bed omhoog heb staan en overdag ook probeer zoveel mogelijk met de voeten omhoog te zitten. En het lijkt wel alsof ik steeds ronder word.

Ik wens je nog heel veel sterkte met de laatste loodjes, denk maar zo... het gaat voorbij. ... ooit.

Esther

OOh wat herkenbaar allemaal. En het koelt maar niet af.

Haha, ik moest lachen om: '' mijn kuiten lopen door tot aan de grond'' .
Inderdaad de spijker op zijn kop.

Gelukkig zijn we niet alleen, bijna alle zwangeren hebben er last van. De heetste zomer ooit zal het wel worden, lekker. En een onvergetelijke zwangerschap...

Maar ik geniet nog altijd! Van al het getrappel en alle schopjes!

Ptra

Hallo allemaal,

Hihi ik moet er eigenlijk wel om lachen. Dit is mijn derde zwangerschap en eigenlijk de enige waarin ik al vanaf week 7 zoiets heb van ik kan er niet meer tegen!!! Ben nog steeds spuugmisselijk als ik niet op tijd iets eet. En ik slaap het liefst de hele dag. Ik prijs mezelf heel gelukkig met een zwembad in de tuin en airco op de slaapkamer maar het zijn volgens mij de hormonen die het allemaal nog zwaarder maken deze zwangerschap. Ik was ook uitgerekend in die hele warme zomer van 2003 en ik heb er toen geen beetje last van gehad. Heerlijk vond ik het.

Nu ben ik inmiddels 2 dagen overtijd. Het wordt wel iets makkelijker...Nu kan het echt niet lang meer duren dus het is gewoon aftellen. Ik sta op dit moment onder hele zware controle dus het feit dat ik nu elke 2 dagen naar de verloskundige moet geeft me iedere keer weer hoop!!

Iedereen succes met de zwangerschap...onvergetelijk wordt hij wel met zo'n zomer....Groetjes Nova

Terug
Bovenaan