kan er iemand eventjes reageren hier op:)

A

Anoniem

Guest
want ik weet niet wanneer ik   een test moet doen wan ben vrijdag mn laatste pil geslikt en ben nog niet ongi maar kan ik dan morgen al die test doen of zal ik nog even wachten want mischien kan je de stof nog nie zien ofzo

Bij mij zaten er altijd 4 dagen tussen.....dus lijkt mij niet dat je een test kan of moet gaan doen...

Nou je kan al zeker een test doen, ik ben door mijn pil heen zwanger geraakt en toen ik de eerste dag niet ongi was geworden heb ik gelijk een test gedaan.Bij mij was het al duidellijk zichtbaar.Het scheelt gewoon per persoon.Ik zou het zeker proberen.Dan heb je ook gelijk duidelijkheid.
Succes ermee meid!

Ik hoor het wel...

Veel liefs Summy26

Hoi Soeske,

Toen ik de pil gebruikte ben ik ook 2 keer niet ongesteld geworden. En ik was niet zwanger toen!! Dus het kan ook zijn dat je lichaam gewoon geen bloeding heeft. Het schijnt dat het  normaal is als je een keer een bloeding overslaat.

Beide keren heb ik wel een test gedaan, omdat ik me zorgen maakte en zeker wilde zijn dat ik niet zwanger was, want het kan natuurlijk wel. Deze testen heb ik toen al gelijk gedaan en ik geloof dat ik het later nog een keertje heb herhaald. (maar dat weet ik niet meer zeker) De keer erna werd ik weer gewoon ongesteld.

Succes,
groetjes Nanda

Hallo,

Ik ging een test doen om mijn man te bewijzen dat ik die dag toch echt ongesteld zou worden. (hij dacht dat ik zwanger was) Maar ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, dus ik wist dat het die dag zou komen.
MAAR... ik was zwanger! Dus je kunt het blijkbaar zelfs op de dag zelf doen.
(ik ben nu alweer 29 weken zwanger)

Succes ermee!

Janneke.

Ik heb zelfs de eerste test gedaan een dag voordat ik ongesteld zou worden (wel zonder pil gebruik, maar dus wel ongeveer 12-13-14 dagen later zoals bij juo en zelfs die was al heeeeel licht positief. 2 dagen later was het pas echt een donker streepje. Het is echt afh van de hoeveelheid hcg die je produceert, of hoe geconcentreerd je urine is.
Mijn nichtje had pas een positieve test na een dikke week overtijd!
Ik zou als je heel ongeduldig bent gewoon nu al een test den en over een week ofzo nog 1. (ook als je ongesteld wordt bij pil gebruik kun je zwanger zijn)
groeten Elke

dankje wel voor het reageren maar ik denk dat in vanavond de test ga doen of kan je het beter smorgens doen???

nou bij mij was t zo ik ben gestopt met de pil 1x gewoon ongesteld
geworden   en gelijk nadat t gestopt was (ik gelooof 2 dagen erna )
eentest gedaan en bingo!! dus

ik wens je eel succes

Terug
Bovenaan