Kan er ook nog wek bij.....

A

Anoniem

Guest
Vandaag de uitslag van de chlamydia test en deze was postief............. Staat mijn wereld weer op zn kop. Ik blijk het ooit gehad te hebben meer konden ze niet zeggen.
Moet as maandag naar de gyn voor een kweek, spannend maar zie het ook maar als voordeel dat we nu onze vragen kunnen stellen en er extra gecheckt wordt.

Ik ga er vanuit dat het allemaal wel meevalt en er daardoor geen blijvende ontvruchtbaarheid is ontstaan......... En anders zien we wel.

Iemand dezelfde ervaring?

Jezus wat een tegenvaller... Daar ga je echt niet vanuit, lijkt me. in elk geval wel goed dat alles nu in beeld wordt gebracht, dan kun je meteen alle informatie krijgen over wat de volgende stappen kunnen zijn! Kan me wel voorstellen dat zoiets hard aankomt. Hoop dat je het van het weekend wat kunt laten zakken! Veel succes en goede moed! xxx

Hoi Ilse,

Ging er idd niet vanuit en is zeker schrikken! Heb lang geleden wel heel veel last van schimmelinfectie gehad en moest toen van pil wisselen denk dat ik het toen had maar dat is al minstens 8/9 jaar geleden..........ben nu al 8 jr samen met mijn man.

Maak mij er maar niet te druk over er zijn ergere ziektes............

Fijn weekend!

Ja, dat dacht ik ook al, er zijn echt veel ergere ziektes en bovendien kun je er toch niks meer aan doen. Dus inderdaad goede houding om je (als dat lukt ;) niet te druk te maken en je op de toekomst te richten. Alvast veel liefs en een fijn weekend toegewenst!

Jeetje! Wat een uitslag, zeg! Uit een eerdere post had ik begrepen dat je er helemaal vanaf was, ik schrik me rot.

Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen dat je wereld even flink op z'n kop staat.
Mijn duimen draaien op topsnelheid en hoop dat je er idd geen blijvende schade aan overgehouden hebt.

Succes!

Liefs Daisy

Dat meen je niet, klote zeg..
Probeer positief te blijven, Hoop dat je geen lbijvende schade hebt erdoor...
Heb wel ervaring met chlamydia, heb het 3/4 jaar geleden gehad, door een ex vriendje die ontzettend vaak vreemdging...Ik heb toen een pilletje gekregen & mocht volgens mij 2 week geen sex en daarmee moest het weg zijn, er is alleen nooit een controle geweest erna dat was namelijk niet nodig. Het nadeel van chlamydia is dat je als vrouw zijne er niks van merkt, je kunt er dus jaren mee rondt lopen, mannen kunnen het wel merken, dus mijn ex heeft mij verteld dat hij het had en ik me moest laten testen.

Nou meid...hoop dat je er niks aan over hebt gehouden...
Leef heel erg met je mee...

Liefs

Hoi meiden,

Ik wist helemaal niet dat ik dit had en dat zou betekenen dat ik er al lang mee loop want ben al 8 jaar samen van mijn man en beide hebben we geen klachten. Heb ook echt geen idee van wie ik het dan heb? Mijn exen hebben ondertussen allemaal kinderen dus vind het wel vreemd...........die moeten dan toch iets gemerkt hebben zou je zeggen!

We zien het wel....... maandag naar het zh en is er schade dan zien we dan wel weer heb ook pcos dus de kans op kinderen is hierdoor ook al kleiner.

hey meid

Wat een rot nieuws!! Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent!
Miss niet leuk om te horen maar kan het niet zijn dat je man het al had toen je hem leerde kennen? Of was jij zijn eerste partner?

Ik hoop dat ze maandag meer weten voor je!

Sterkte!

Terug
Bovenaan