kan er ook wel weer bij!

Vorige week opende ik een topic omdat mijn vriend zijn baan kwijt was.... Tot op heden heeft ie nog niks gehoord van de sollicitaties.... hij is wel druk voor me in de tuin bezig. zodat dat mooi optijd klaar komt....
Toen werd ik ook nog ziek in diezelfde week... en gisteren reed ik bij toneel vandaan, wil mijn auto niet meer sturen!!!!!

Gingen 3 lampjes branden, en ik uit alle macht aan het stuur trekken zodat ik de bocht om kon. viel mijn auto uit en wou niet meer aan... toen stond ik gelukkig al op de parkeerplaats.....
Boekje erbij, is er iets mis met de stuurbekrachtiging... auto doet het nu wel weer, alleen dat niet.... vanochtend meteen garage gebeld.... uitgelegd dat ie gemaakt moet worden en dat ik hoogzwanger ben en dus die auto moet gebruiken als er wat is....en ik dus niet meer zonder kan op dit moment........... (nog 2 dagen danmag ik thuis bevallen)

kan gelukkig vanmiddag de auto brengen, maar die komt vandaag niet meer klaar... hij hoopte op morgen.....

tss kan er ook nog wel bij!

de wet van murphy....dan gaat echt alles mis...aan de andere kant als je/jullie nu zoveel pech hebt dan moet het een voorspoedige bevalling worden en een super mooi en gezond kindje toch???

Sterkte, groetjes Fee

Nou het zit jullie inderdaad niet mee.
Dat wordt met een taxi naar het ziekenhuis;-)
Straks maakt jullie kindje alles weer goed!
Hou nog even vol, komt goed!
lfs P.

He he, wat een ellende weer!!
Zorg evt gewoon dat je wat geld voor een taxi hebt klaarliggen, of vraag iemand paraat te staan vannacht/tot morgen die je evt kan brengen en anders gewoon 112, daar zijn ze voor en daar betaal je voor!!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan