Kan er sprake zijn van late innesteling?

<p>Hi, </p><p>We proberen al anderhalf jaar in verwachting te raken van een 2e kindje. Maar tot nu toe zonder succes. </p><p>Nu is sinds de vorige bevalling mijn menstruatie anders. Voorheen 28 dagen met op dag 14 ei. </p><p>Nu varieert tussen 26 en 30 dagen met een lf van 8 a 12 dagen.</p><p>Volgens mijn berekening/gevoel is mijn ei rond 15 augustus geweest met 14 augustus vrijen... </p><p>Tot nu toe geen teken van menstruatie maaaaaaar ook steeds een negatieve test. Gisteren nog getest met kruidvat early.</p><p>Vorige week veel buikpijn gehad, op vrijdag huisarts gebeld moest afwachten kon altijd een keer voorkomen dat ik geen eisprong zou hebben of verlate menstruatie. Is er over maand nog niets dan weer bellen. </p><p>Hoewel ik de hoop heb opgegeven dat 't raak is. Maak ik mij wel zorgen ben 35 zou het dan de overgang zijn? Nu al?</p><p>Heeft iemand dezelfde ervaring? Alvast bedankt </p>
 
Google eens op agnus cactus :) niet je vraag.. maar misschien helpt t je cycles beter te krijgen.. ik had zelf ook maar een lf van zn 10 dagen wat kort is.. na 2 maanden slikken was hij 14 dagen en was ik zwanger :)
 
Terug
Bovenaan