kan even niet meer denken help verlofdatum??

A

Anoniem

Guest

hoi meiden kan even niet meer denken
ik ben 15 februari 34 weken zwanger en dat is een donderdag dan werk ik ook altijd donderdag en zaterdag

en heb 6 weken voor 10 wekn na
moet ik dan ook 15 februari nou werken of niet?
heb 1 februari vrij gevraagd toen zeiden ze ook dan kan je wel een week nog na je verlof anders werken per compasatie ???
nou doe ik niet hoor maar vindt hetw el vreemd dus weet nou niet of ik die datum dus moetw erken of niet????
wie heeft er verstand van

gr mama van melissa 2 jaar

hoi,
in mijn gegevens die ik van de ziektewetuitkeerder ontving, staat als 1e dag van verlof de dag na uitgerekende datum. Als je de uitgerekende datum al wel meetelt als verlofdag, heb je na je bevalling 1 dag minder. ZOu ik niet doen.
Enne, rare fratsen dat ze je na ingaan verlof nog willen laten werken ter compensatie... Je hebt toch ook recht op vrije dagen?
Succes met de laatste werkweken,
groetjes mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

Als het goed is moet je papieren van het UWV hebben gekregen waarop de data vermeld staat. Het kan wel zijn hoor dat je 15 feb nog moet werken.
En als je per 1 feb vrij hebt genomen neem ik aan, dat je dit met vakantiedagen/overuren doet en dan zou het raar zijn als je na je verlof nog uren moet gaan inhalen tenzij dit allemaal in overleg is gegaan.
Groetjes, Yoeke

Hoi,

Kijk even op de volgende site:
www.verlofregelingen.szw.nl

Daar kun je je verlof berekenen. Voer je uitgerekende datum in en de datum dat je met verlof wilt  en er komt uitrollen wanneer je verlof in moet gaan en tot wanneer je verlof loopt etc...

Hopelijk heb je er wat aan.

Succes!

Martine

ik zou zeggen dat je die dag, 15-02  nog wel moet werken. Anders heb je na je bevalling 1 dag minder verlof. Sorry als t niet duidelijk was.
Groetjes, mira

Nee hoor, je hoeft de 15e niet te werken. Klopt het dat jij 29 maart uitgerekend bent? Ik ben nl 30 maart uitgerekend en mijn verlof gaat in op 2 maart (4 wk van te voren), volgens P&O, hoef ik die dag niet te werken.

Als je 2 weken later bevalt zoals ik krijg je ook nog eens twee weken boven op die 10 weken ik heb de max verlof ervoor gehad

Terug
Bovenaan