kan geen ei meer zien (helaas geen groei)

Hailo allemaal,

heb even paar dipdagen achter de rug, helaas geen iui deze ronde voor mij. Mijn ei is te klein en groeit te langzaam. Dus de deuk in mijn koekenpan is helaas voor niets...grrrrr.
moet nu wachten op de duivels en als ze er over anderhalve week nog nie zijn dan aan de provera.
Ik heb echt even gescholden op mijn lichaam en even gesjankt. Nu gaat het weer hartstikke goed met me. Ik krijg volgende periode dubbel dosis tamoxifen, joepie, joepie, joepie. Ik ga vast pannen kopen enne wil er iemand nog een errug lief parkietje hebben????? Hoop dat de dubbele dosis aanslaat en mijn krielei een echt struisvogelei gaat worden. Dus meiden maak de borst maar nat als mijn hormonen weer op hol slaan.............

Iedereen veel plezier met het genieten van het mooie weer!!

Dikke tjakka knuf van Sjanneke

Heeeee Ratelband!!

Wat ben je weer super opgewekt ondanks deze mega tegenvaller!! Je hebt gelijk hoor wat moeten we anders?!
Meissie volgende ronde gaat dat ei gewoon errug hard groeien en voor je het weet moet er een drieling uitgeperst worden!!!

Kan ik ervan uitgaan dat de Kanarie voorlopig veilig is?? Hoe heet ie eigenlijk??

lfs inge

Rot zeg, van je eitjes! Maar zoals Inge al zegt, je blijft toch aardig opgewekt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Maar dan zullen ze waarschijnlijk volgende maand wel voldoende groeien, toch? En dan komt die 2e poging er evengoed! Hou je taai! groetjes

Heee Sjanneke,

Lees net je verhaal, wat jammer dat de eitjes niet goed gegroeid zijn, balen meid, maar je gaat er goed mee om, hoop dat je niet al te verdrietig, en idd Ing leeft de parkiet nog en hoe heet hij eigenlijk...

Maak er wel een fijne dag van, want we hebben super mooi weer, volgende week gaan we weer 12 graden terug, wat een gek land he Nederland dat het zo warm kan zijn en dan weer vreselijk koud..

Geef niet op Sjanneke het zal echt goed komen voor iedereen hier dat weet ik zeker, blijf genoeg genieten van andere dingen ok.

lfs Mick

He Sjanneke,

Jee meis wat sneu te horen.
Vind het echt heel erg voor je.
Vooral omdat blijkt dat mijn eitjes het wel goed doen (sorry)

Heb ook helemaal geen last van de hormonen, tenminste ik hoor geen klachten en volgens mij doe ik vrij normaal.

Nou hopen dat je volgende maand meer geluk hebt. Ik zal heel hard voor je duimen.

Bij de ikea heb je leuke kleine koekepannetjes voor geloof maar € 2,75 dus als ik jou was zou ik daar maar eens heen gaan, mocht je weer last krijgen ...........anders word het wel een beetje dure maand, als je met je BK pannen gaat smijten.

De Parkiet zou ik graag een veilig onderkomen geven mocht dit nodig zijn, maar helaas heb ik twee katten, waarvan de een   regelmatig trots laat zien wat zij gevangen heeft (zielig he, vind het echt zo erg)  Dus helaas bij mij geen plek voor Pietje.

Kop op meis, je tijd komt echt binnenkort!!!!!!!!!!

Liefs,
Cynthia

Hoi sjanneke....

Nog meer hormonen dat is echt niet leuk  hou de pan in de aanslag en zet de piet even op zolder om hem een veilig onderkomen te geven.
Ik hoop dat de verhoogde dosis gaat brengen waar je op wacht een heel mooi ei.
En in de tijd van hormonen (een barre tijd) gooi je alles er maar uit. We kunnen wel wat hebben hier. Weten bovendien hoe het voelt al die hormonen  nou ja zoiets en meestal weet je niet waarom en kan je het ook niet uitleggen. Lekker vaag voor de omgeving. (maar die hebben even pech)

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan