kan haast niet wachten

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal. ik moet 5 juni ongi worden maar ik kan haast niet wachten
ben echt in staat om een test te gaan halen, maar ik weet dat dat nog geen zin heeft.
ik hoop het zo deze keer, ik en mijn vriend zijn er echt aan toe, maar ik wordt er zo moe van dat het telkens niet zo is, en iedereen zegt maar je moet er niet zo mee bezig zijn maar hallo tuurlijk ben je er mee bezig je wilt dit toch,

nog 6 dagen te gaan. wie weet..

grtoetjes

Hoi Sherina,

Mijn NOD is ook op 5 juni! Spannend he?! Die laatste week wachten is echt slopend. Moet me de hele tijd bedwingen om geen test te gaan halen, want als ik ´em in huis heb, ga ik ´em ook gebruiken. Maar ja, nog te vroeg... Zullen we samen de dagen aftellen? Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar zeggen.

Las verderop dat je kraamverzorgster bent: wat een heerlijk beroep lijkt me dat! De hele dag met die kleintjes in de weer, dat lijkt me erg speciaal. Ik werk maar saai bij een bank...

Watvoor spiraal had jij? Ook een Mirena?

Groetjes, *Faye*

hoi ja ik had ook de mirena,
en het is inderdaat een heerlijk beroep. maar nu wij zelf bezig zijn is het soms wel moeilijk hoor wandt ja je welt zo graag en dan zie je al die mensen waarbij het dus wel gelukt is. maar ben wel heel blij voor hun hoor als dat niet zo was dan kan je dit beroep niet doen.

ga jij dinsdag gelijk de test doen of wacht je nog een paar dagen af.
hoor wel van je

groetjes sherina

Ik ga -als ik het uithoud- pas woensdagochtend testen. De vorige keer heb ik te vroeg getest (negatief) en toen werd ik prompt de volgende dag ongesteld; daar werd ik echt sjacherijnig van!  

En jij? Is jouw cyclus ook zo regelmatig of moet je een beetje gokken? Heb je ook al wat zwangerschapsverschijnselen?

Als het deze ronde niet lukt, ga ik misschien eens temperaturen / ovulatietesten proberen. Goede verhalen over gelezen...

Greetz, F.

hallo meiden

bij mij is ook 5 juni de dag dat ik ongsteld moet worden
het is idd heel spannend
ookal is het voor mij de 2de keer dat ik zwanger wil worden
het is even spannend als de eerst keer
ik heb ook al een test liggen, en ik moet mij inhouden om hem niet te gebruiken

vele groetjes tess

hoi
ja ik ga denk ik woensdag of donderdag testen,
ik heb geen iedee of ik zwanger ben weet niet wat ik moet voelen.
ben wel erg moe, heb soms maagzuur, laatst werd ik zo miselijk toen ik eten ruikte maarja, ik heb heb laatst ook gedroomd dat ik zwanger was heel raar ik werd waker en ik moest ech even voelen of het zo was of niet het leek net echt,
ik ben dan zelf wel kraamverzorgster maar hier heb ik ook geen verstand van. hihih
mijn vriend wordt soms wel gek van me dan ineens denk ik van jaaaaaa ik ben zwanger dan denk ik weer van nee het zal wel weer niet zo zijn,
mag ik vragen hoe oud jullie zijn .
ik ben 24 en word bijna 25.

groetje het ongeduldige tiepje

Ha meiden,

Ik ben 31 (maar word zondag 32 ). Ouwe doos, he?!
Tess, jij bent een oude rot in het vak, want jij hebt al een kindje. Wat vind jij van de volgende kwaaltjes: zwaar gevoel onderin mn buik, vollere borsten maar geen erg zere tepels, steken in mn onderrug... Volgens mij heb ik wel een innesteling gevoeld, ongeveer 8 dagen na mn ei.

Ach ja, het klinkt gewoon alsof ik ongi moet worden. Grrrrrr, je lijf kan je zo voor de gek houden! De testen liggen al klaar; misschien doe ik er wel eentje op mn verjaardag. Zou te gek zijn, he?!

Sterkte allemaal! Faye

hallo meiden

Faye: van ons eerste kindje waren we bezich aan ronde 5 en ik wist op mijn 22 verjaardag dat ik zwanger was, ik wist het gewoon dat ik zwanger was,
hopelijk heb jij op je verjaardag ook net zn goed nieuws dat ik gekregen heb, als ik nu terug zwanger ben dat moet ik normaal bevallen op mijn verjaardag
maar ik weet een ding zeker of het nu je 1ste of 4de het blijf altijd even spannend

vele groetjes tess

Terug
Bovenaan